Töökuulutus

Talendijaht: kui suudad hallata Balkanimaade kärsitut klienti, siis see töö võiks sobida sulle!

IuteCrediti töötajatel jagub aega ka lõõgastuda.Foto: IuteCredit

Eesti kliendid on valmis minutite kaupa telefoni kõnejärjekorras ootama, et klienditeenindajaga suhelda. Balkanimaade klient tahab aga suhelda kohe. IuteCredit otsib talenti, kes suudab meeskonna just nii tööle panna, et ka kliendi kõige keerulisem mure kiiresti lahendada.

Balkanimaades tegutseva finantstehnoloogiaettevõtte IuteCrediti Grupi kliendikogemuse juhi Goksu Tugay Bilali sõnul on inimesed Balkani riikides eestlastest sotsiaalsemad. Igapäevases suhtluses on rohkem small-talki, empaatiat ja abivalmidust, mis mõjutab ka klienditeenindust.

Sotsiaalsus ei tähenda siiski, et klient telefonis enne oma küsimuse juurde jõudmist lobisema kipub. Pigem on ootus klienditeenindaja vastusele kõrgem. Oodatakse et teenindajal jätkub lahkust, sõbralikkust ja huvi kõigi vajalike detailide välja uurimiseks ja selgitamiseks. Reeglina tuleb Bilali kinnitusel see teenindajal ka hästi välja, sest abivalmidus ja kannatlikkus on osa sealsest kultuurist.

 

IuteCredit kontoris on klienditeenindus väga tähtsal kohal. (C)Foto: IuteCredit

Iga sekund loeb

Kui Põhjamaa klient on rahulikum, siis Balkani kliendid on kindlasti kärsitumad ja ei taha oodata. “Kui Eestis on kliendid valmis minutite kaupa ootama ja muusikat kuulama, siis seal on klient harva valmis kõnejärjekorras ootama rohkem kui 20-30 sekundit. Palju tehakse ka lühikesi nö vastamata kõnesid, ootuses et teenindaja helistab ise tagasi ja aitab mure lahendada.” 

Sellest tulenevalt on ka IuteCrediti teenindus Balkani riikides kiirem kui paljudel ettevõtetel Eestis. “Keskmine ooteaeg telefonis on 10-15 sekundit ja laenutaotlusele saab vastuse vähem kui kümne minutiga. Sellise kiiruse tagamine eeldab muidugi head tööd kõigi protsesside organiseerimisel, kuid seda võib pidada meie konkurentsieeliseks,” tõi Bilali näite.

Veel üheks eripäraks on suhtluskanalite valik. Nimelt on Balkani riikides väga levinud sõnumirakenduste (FB Messenger, Whatsapp, Viber) kasutamine nii sõpradega kui ka ettevõtetega suhtlemiseks. 

IuteCrediti kontor. Foto: IuteCredit

“Võib öelda, et Balkanimaad on suhtluses vahele jätnud e-mailide ajastu ja selle asemel kasutusele võtnud meilgi järjest populaarsust koguvad chatid,” selgitas Bilal. Balkanil tuleb pea kolmandik klientide pöördumistest läbi erinevate sõnumirakenduste. E-maile on sealjuures vaid paar protsenti.

Kokkuvõtlikult on Bilali sõnul Balkani klienditeeninduse märksõnadeks suurem empaatia, kiirem tempo ja innovatiivsus (mobile-first). Sellest on tema arvates ehk Põhjamaadelgi üht-teist õppida.

Kliendikogemuse analüütik vastutab erakordse kogemuse eest

Kliendikogemuse analüütiku peamiseks ülesandeks IuteCreditis on hoolitseda selle eest, et kliendid saaksid erakordse kogemuse. 

Kliendikogemuse analüütiku peamiseks ülesandeks on lahenduste leidmine ja loomine, mis aitavad digitaliseerida Balkani ja Moldova turge. Selleks, et töö ladusalt sujuks, pakub ettevõte omalt poolt ressursse, koolitust ja toetavat keskkonda. “Meie klientidelt saate oma töö kohta vahetut tagasisidet.

IuteCrediti peakorter asub Tallinna Manhattanil ehk kesklinnas ühes Maakri tänava tornidest, mis võimaldab kiiret ligipääsu igasuguse transpordiga. Meie kasutuses on kaks korrust kaasaegset ja mugavat kontoripinda, millelt avaneb imeline 360-kraadine vaade kaunile linnapanoraamile.

IuteCredit on ainulaadne fintech, mis on klientidelt saanud rohkem suurepärast ja hea hinnanguga tagasisidet kui ükski teine konkurent nende turgudel. Peamiselt oodatakse kandideerima inimesi lähipiirkondadest Euroopast. Kandideerimisavalduse saatmiseks vajuta siia.

IuteCrediti kontori aknad on kaugele näha. Foto: IuteCredit

Miks töötada IuteCreditis?

IuteCrediti tegevjuht Tarmo Silla sõnul on kliendikogemuse juhil oluline roll nende rahvusvahelises tippekspertide meeskonnas. “Kliendikogemuse juht teeb meil kõike seda, et muuta IuteCredit inimlikuks,” lausus Sild.  Ta lisas, et liitudes nende meeskonnaga saab inimene osaks kiiresti kasvavast fintech-ettevõttest, mis on teel mugavaks ja kiireks neopangaks.

IuteCredit on 2008. aastal Eestis asutatud fintech-ettevõte. Ettevõttel on üle 150 000 aktiivse kliendi Balkani riikides ja Moldovas. IuteCredit pakub tagatiseta tarbimislaene, makseteenuseid ja kasutab oma sularahaautomaatide võrku, mida kliendid kasutavad mobiilirakendustega. Ettevõtte võlakirjad on noteeritud Frankfurdi börsil ja Balti Nasdaqi börsil. IuteCrediti missiooniks on luua erakordne kogemus erarahanduses, ületades klientide ootusi.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.