Klientidele, keda muudatus puudutab, pakub Telia välja uuendatud portfellist tema jaoks sobivaima mobiilipaketi, mis on kõne- ja andmeside mahult võimalikult lähedane tema seni kasutusel olnud paketile. Klient ise selleks midagi tegema ei pea. Soovi korral saab iga klient, keda muudatus puudutab, teha endale sobiva valiku ka ise, kasutades selleks Telia teeninduskanaleid (Iseteenindus, infonumber 123, Telia esindused).
Ta märkis, et tooteportfelli korrastamise käigus sulgeb Telia mitmed vanad mobiilipaketid ning viib nende kasutajad üle uutele ja tänapäevastele Mobiilse Elu pakettidele. Kõiki kliente, keda muudatus puudutab, informeerib Telia personaalselt e-kirja või paberkirja teel. Kõikides uutes pakettides saavad kliendid kasutada koduturu hindadega teenuseid kogu Euroopa Liidus. “Kuna reisitakse üha enam, on see klientide jaoks oluline ja positiivne uuendus,” ütles Haljand.
Suurem uuenduskuur
“Uuenduskuuri eesmärk on pakkuda klientidele alati kaasaegseid lahendusi, kvaliteetseid teenuseid ja parimat mobiilivõrku. Selle nimel oleme teinud väga suuri investeeringuid, mis ulatuvad aastas keskmiselt 45 miljoni euroni. Täna võime kindlalt öelda, et kõik pingutused on olnud seda väärt,” lausus ta.
“Viimaste aastate jooksul on muutunud turutrendid ning meie klientide ootused ja vajadused, mis omakorda avaldab mõju pakutavate teenuste kulubaasile. Seetõttu oleme muutmas oma seniseid teenuseid ja pakette, et need vastaks veelgi paremini tänasele olukorrale. Ühtlasi soovime uuendustega kindlustada, et Telia kliendid saavad ka edaspidi kasutada Eesti parimat mobiilsideteenust,” lisas ta.
“Hetkel on Telia klientide kasutada Eesti parima katvusega mobiilsidevõrk, mis katab ligi 99% riigi territooriumist. Samuti kinnitasid Tehnilise Järelevalve Ameti (TJA) hiljutised mõõtmised, et Telia võrk pakub Eestis kõrgeimad keskmisi mobiilse interneti kiirusi. Lisaks pakub Telia ainsa kohaliku mobiilioperaatorina oma võrgus kvaliteetseid 4G ehk VoLTE kõnesid, mida täna kasutab juba üle 100 000 eestimaalase,” ütles Haljand.