Viimase aja üks suurimaid telefonihitte on Hiinas toodetud OnePlus, mida saab osta ainult üle interneti. Kuigi OnePlus on oma hinna ja kvaliteedi suhtega paljude huvi äratanud, võib netist telefoni ostes saada ka väga ebameeldiva kogemuse. Seda koges Erkki*, kes ostis telefoni juba eelmisel aastal, ent pole siiani telefoni näinud.
Lugu algas 7. detsembril tehtud OnePlus X tellimusega, mis läks maksma 269 eurot telefoni ja 20 eurot transpordi eest. Kümne päeva pärast sai Erkki telefonikõne – kullerfirma DHL teatas, et talle on küll tulnud OnePlusilt pakk, kuid firma talle seda kohale ei too, kuna pakk olevat tühi.
Mis täpselt tellitud telefoniga juhtus, pole teada. Viga võis olla nii OnePlusis, kes saatis välja tühja paki või kullerfirmas, kus keegi telefoni näppas.
Esialgu reageeris OnePlusi ingliskeelne klienditeenindus Erkki murele kiirelt ja mainiti isegi telefoni kompenseerimist. Siis läks asjaajamine aga logistikarägastikku: Erkki pidi paki vastuvõtmisest, mida ta ei saanudki, keelduma; OnePlus ootas, et DHL saadab ilmselt tühja paki tagasi neile ja nii edasi. OnePlusi klienditeeninduse palved veel pisut oodata saabusid üha aeglasemalt.
56 päeva ootamist ja kell tiksub
Praeguseks on möödunud 56 päeva tellimuse esitamisest ja Erkki pole telefoni veel endiselt näinud ega saanud ka lubadust, et firma oleks uue telefoni posti pannud. Kuigi ta loodab, et tema lugu on õpetlik hoiatus, pole ta veel kaotanud lootust telefoni saada.
OnePlus ei vastanud kohe Geeniuse küsimustele, avaldame nende kommentaari loole esimesel võimalusel.
* Nimi toimetusele teada
Foto:Kristina Hoeppner (foto on illustreeriv)