Kuidas on omavahel seotud Peugeot ja Pariisi moenädal?

Peugeot on esimest korda Pariisi moenädala ametlik toetaja.Foto: Peugeot

Peugeot ja Pariisi moenädal. Kaks suurt ja tuntud brändi. Kas neid seob miski veel peale selle, et mõlemad on pärit Prantsusmaalt?

18.-27. juunil toimub moemaailma suursündmus, Pariisi moenädal, mida ametliku partnerina toetab esimest korda ka Peugeot. 2025. aasta kevad-suvisele meestemoele keskenduva moenädala raames teeb Peugeot’ koostööd ka prantsuse disaineri Emeric Tchatchouaga, kes on avangardse moebrändi 3.PARADIS looja ning on esimest korda oma töödega Pariisi moenädalal.

Olulisel kohal on loovus

Allure, mida eesti keelde võiks tõlkida kui ahvatlus, on Peugeot’ tippvarustusega mudelite nimetus. Peugeot jaoks tähendab see, et maailm on tänu ahvatlustele parem paik. Allure’i mõiste taha koondub Peugeot’ jaoks mõtteviis, kus inimkeskne loovus on kõige alus.

See on üks põhjuseid, miks Prantsuse autotootjate lipulaev teeb koostööd moemaailma suursündmusega – ühesugune arusaam, kuidas inimloovus seatakse rambivalgusesse. Täpselt seda on juba 50 aasta teinud ka Fédération de la Haute Couture et de la Mode, korraldades Pariisi moenädalat.

Koostöö käigus annab Peugeot’ Pariisi moenädala korraldajate käsutusse 30 sõidukit – sealhulgas 408 hübriid- ja pistikhübriidi, samuti uue E-3008 –, mida kasutatakse külaliste transportimiseks. See pakub brändile suurepärast nähtavust Prantsusmaa pealinna südames.

Suur kunstiprojektide toetaja

Peugeot on aastate jooksul muutunud väga loominguliseks brändiks, mille tootevalikut on viimase kahe aasta jooksul väga suures mahus uuendatud, ja on teinud koostööd erinevate kunstivaldkondade loojatega:

  • kunstnik J. Demsky muutis eelmisel aastal kestvussõidu maailmameistrivõistlustel osalenud PEUGEOT 9X8 Hypercari tõeliseks kunstautoks;
  • YellowKorner, kunstifotograafia juhtiv kirjastaja ja turustaja, kutsus viis fotograafi avaldama oma nägemust allure’ist ehk ahvatlustest;
  • Prantsusmaa telekanali TF1 lühisaade “Sublime Inspiration” tõstab esile loojate tööd erinevates kunstivormides.

Koostöö isikupärase moeloojaga

2024. aasta Pariisi moenädala raames jätkab Peugeot koostööd väga andeka prantsuse disaineri, moebrändi 3.PARADIS asutaja Emeric Tchatchouaga. 2023. aastal kujundas Tchatchoua ainulaadse, Peugeot Inception Conceptist inspireeritud kõrgtehnoloogilise rõivaese, mis loob optilise illusiooni tänu 3D-läätsekujulisele prindile, mis muudab värve sõltuvalt vaatenurgast.

Emeric Tchatchoua osaleb sel aastal  esimest korda Pariisi moenädalal ning Peugeot saadab teda sel inspireerival teekonnal, aidates tal oma unistusi ellu viia. Pariisi moenädala ajal pakub Peugeot talle kahte spetsiaalselt kaunistatud Peugeot 408 3.PARADISi värvides.

Miks koostöö 3.PARADISEiga? Peugeot’ väärtused ühtivad moeloojaga – see ühendab endas meisterlikkuse tipptaseme, sõnumite jõu, stiilide ainulaadsuse ja kultuuride rikkuse, mille abil luuakse luksuslik, unistav ja inspireeriv mood. Selline nägemus moest langeb kokku Peugeot’ nägemusega autode tulevikust ja erinevate kultuuride segunemisest. 

3.PARADIS kasutab erinevate stiilide segamise kunsti metafoorina, mis tähistab meie mitmekesisust ja edendab külluslikku kollektiivset elu, propageerides samal ajal vabanemise, universaalsuse ja lootuse väärtusi kogu maailmas.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.