Samsung QLED blogi

Selgus eestlaste lemmik teleribränd

Norstati hiljuti läbiviidud uuringust selgub, et eestlased eelistavad enim Samsungi telereid (43%). Teisele ja kolmandale kohale asetuvad vastavalt LG (23%) ja Philips (17%). Lisaks avab uuring mitmeid teisi külgi eestlaste televaatamisharjumustest.

„Rõõm on näha, et Samsungi aastatepikkune kogemus eri tüüpi ekraanide valmistamisel kajastub ka inimeste eelistustes. Uuringust selgub muudki huvitavat. Näiteks et 57% eestlastest veedab igapäevaselt teleri ees 2-4 tundi. Seda olulisem on, et sealt vaadatav pilt oleks kvaliteetne,“ sõnas Samsung Eesti tootekoolitaja German Baranov.

Uuring kinnitab, et telerit soetatakse koju pikaks ajaks. 55% vastajatest leiab, et kodust telerit tuleks vahetada 6-10 aasta tagant ning iga-aastast telerivahetust ei pea mõistlikuks mitte ükski küsimustikule vastaja.

„Oleme seda uuringut juba aastaid läbi viinud ja üldiselt on selgeks trendiks, et inimesed soetavad endale telereid märksa harvemini kui muud tehnikat, näiteks telefone. Põhjus paistab olevat lihtne, televiisor on statsionaarne asi kodus, millel ei ole nii palju võimalusi purunemiseks kui telefonil, mida me igapäevaselt kaasas kanname ja aeg ajalt maha pillame. Seega on oluline uut telerit soetades meeles pidada, et kuna tegemist on investeeringuga kohati isegi 10 aastaks, siis tasub sellesse panustada pisut enam ja soetada uuem tehnoloogia,“ selgitas Baranov.

Baranovi sõnul tuleks täna kindlasti vaadata vähemalt 4K resolutsiooniga telerite poole, kuna nende jaoks on sisu aina rohkem ja ilmselt tuleb seda ka juurde. Samuti võib tema sõnul kaaluda isegi 8K telerit, mis on neli korda teravama pildiga, kui 4K. Kuigi sisu on 8K teleritele veel vähe, siis laheneb see probleem ilmselt lähemate aastate jooksul.

Samuti eelistavad eestlased jätkuvalt pigem suuremaid ekraane. Pea neljandik (23%) eestlastest ütleb, et nende teler võiks olla kuni 65-tolline ja pea sama suur osa (21%) eestlastest eelistaks kuni 55-tollist ekraani.

„Selle trend on turul juba pikemat aega. Inimesed on aru saanud, et tegelikult on suurema ekraani pealt parem sisu vaadata ning ka suurte ekraanide hinnad on märkimisväärselt alla tulnud,“ selgitas Baranov.

Teleriuuringu viis Samsungi tellimusel läbi uuringufirma Norstat. Uuringus osales 1013 eestlast vanuses 18-64. 49% vastajatest olid naised ja 51% vastajatest mehed. Uuring viidi läbi perioodil 06.09-11.09.

Märksõnad: , ,

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto- ja rahaportaali olulisematest lugudest.