Kuidas alustada Facebookis turundamist?

Ettevõtte nähtavamaks tegemiseks on mitmeid erinevaid teid. Ühed tõhusamad nende seast on sotsiaalmeediaplatvormid. Alustada tasub sellisel juhul populaarsematest, nagu näiteks Facebook. Kuidas tuntud keskkonnas reklaamimisega alustada?

Mis on Facebook Ads?

Facebook Ads pakub kõigile võimalust reklaamida oma kodulehte, brändi või ettevõtet nende sotsiaalmeedia platvormidel. Kuna maailmas on kokku umbes 2,9 miljardit aktiivset Facebooki kasutajat, on potentsiaalselt võimalik jõuda väga suure huviliste hulgani. Lisaks Facebookile haldab nende emaettevõte Meta ka Messengeri suhtluskanalit ja Instagrami platvormi, mis tähendab, et soovi korral saab kampaaniaid teha kõigis neis keskkondades.

Muidugi on tarvis esmalt teha ära eeltöö ning parima tulemuse saavutamiseks ning kampaania haldamiseks kasutada Facebook Ads Manager kontot.

Kuidas alustada?

Enne veel kui kampaania käima lükata, tasuks mõned tähtsamad pidepunktid paika panna. Näiteks kellele on toote või teenuse reklaam suunatud. Õige sihtrühma valikul tuleks silmas pidada nende asukohta, huvisid, käitumismalle ja muid näitajaid. Kõiki neid parameetreid on võimalik Facebooki reklaami luues ise määrata.

Ads Manager kontol on võimalik paika panna ka eesmärgid, millise tulemuseni kampaania lõpuks võiks jõuda. Eesmärk võib olla suurem tulu, aga näiteks ka konto jälgijate arvu suurendamine, potentsiaalsete huviliste arvu tõstmine või oma brändi nähtavuse suurendamine. 

Samuti tuleb läbi mõelda reklaamikampaania eelarve. Facebook pakub selleks erinevaid võimalusi ning hind sõltub sellest, kui suure hulga inimesteni soovid jõuda. Kui sa aga ei soovi kampaaniat alustada kohe või on plaan jätta see kindlasse ajavahemikku, saad ka neid parameetreid ise hallata. 

Mida veel silmas pidada?

Kuigi reklaamikampaania loomine ei pruugi olla iseenesest keeruline, võib efektiivsete tulemusteni jõudmine aega võtta. Facebook Ads pakub reklaamide kohta mitmeid jälgitavaid näitajaid, mis aitavad reklaami edukust mõõta. Nii saad vajadusel sisse viia muudatusi ning vajalikku infot, mis aitavad hilisemaid kampaaniaid juba efektiivsemalt läbi viia. 

Kui plaan on alles alustada oma toote või teenusega ning selle tarbeks ka veebileht luua, siis tuleb aga appi Zone. Vajadusel saab nende kaudu nii domeeni registreerida kui ka kodulehe ja e-posti majutuse kiirelt püsti panna. Lisaks pakutakse kasulikke ja häid lisavõimalusi – selle kõigega tutvumiseks tasub külastada Zone’i veebilehte.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.