Mis on BIMI ja miks seda kasutama peaksid?

Turunduse ja reklaami juures otsitakse alati nõkse, millega kliendi tähelepanu püüda. Selleks, et meiliturunduse kaudu paremini silma paista, on kiiresti populaarsust kogunud BIMI-nimeline tehnoloogia. Mis see on ja mida sellega teha saab?

Mis on BIMI?

Brand Indicator for Message Identification ehk BIMI võimaldab virtuaalses postkastis e-kirjade juures kuvada saatja logo. See omakorda aitab kaasa brändi nähtavuse tõstmisele, võimaldab konkreetset e-kirja paremini muust esile tõsta ning aitab vähendada ka turvariske.

Selle jaoks on loodud kindlad parameetrid, millega neid hajutatakse. BIMI toimimiseks on vajalik, et domeeni juures oleks kasutusele võetud SPF, DKIM ja DMARC tehnoloogiad. Igasuguste õngitsuskirjade rägastikus on see kindel märk, et tegu pole pahatahtliku kirjaga.

Taoline brändi logi kuvamine e-kirjade juures aitab tõsta ka usaldusväärsust ning muuta turundust efektiivsemaks. Näiteks veebilehe Redsift uuringu andmetel tõstab BIMI kasutamine usaldusväärsust üle 90 protsendi ning suurendab oluliselt ka kirjade avamise hulka.

Kuidas seda kasutada?

BIMI standardit toetavate e-postkastide valik on aina suurenemas ning paljudel populaarsetel keskkondadel on see juba olemas. Näiteks Google on võimaldanud kirjade kõrval saatja logo kuvada pikemat aega, kuid nüüd on jõutud ka selleni, et eristatakse lihtsalt lisatud ja BIMI standardit omavaid pilte. Neil on lihtne vahet teha sellega, et viimasel juhul kuvatakse logo kõrval ka sinist verifitseerimismärki.

BIMI standardit toetab ka Zone, kes pakub seda lisa oma Webmail e-posti teenusele juba 2022. aastast. Selleks, et oma ettevõtte logo kirjade juures kuvada, tuleb ennetavalt teha mõned protseduurid, mis võivad olla aega nõudvad, kuid on usaldusväärsust silmas pidades igati vaeva väärt.

Süsteemi toimimiseks on vajalik, et eespool nimetatud SPF, DKIM ja DMARC kirjed oleksid domeenil juba küljes. Seejärel on tarvis DMAR-poliis seadistada selliselt, et sellele mitte vastavad kirjed määratakse karantiini või lükatakse tagasi.

Lisaks on tarvis registreerida oma ettevõtte logo Euroopa Liidu Intellektuaalomandi Ametis (EUIPO) ning taotleda ka VMC ehk Verified Mark Certificates sertifikaat.

BIMI toimimisest saad soovi korral lisa lugeda Zone’i blogi postitusest ning selle üles seadistamisest siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.