Nipid, millega veebileht tulu teenima panna

Hoolimata sellest, mis eesmärgil koduleht loodud on, saab selle väga suure tõenäosusega lisaraha teenima panna. Reklaamide kasutamine ja sihipärane turundamine aitavad luua passiivse tuluallika ning võimaldavad tulemusi maksimeerida. Millised on levinumad viisid lisatulu teenimiseks ning kuidas neid rakendada?

Pay per klick reklaam

Üks lihtsamaid ja kiiremaid võimalusi raha teenimiseks on kasutada veebilehel reklaame. PPC ehk Pay Per Klick eeldab kodulehele reklaami või bänneri paigutamist ning kui sellele klikkida, teenid raha.

Populaarsemaid teenusepakkujaid selles vallas on Google, kelle AdSense platvorm pakub mitmeid võimalusi. Kogu süsteemi üles seadmine on tehtud võimalikult lihtsaks ning olenevalt kodulehe külastajate arvust võivad teenitavad summad olla arvestatava suurusega.

Reklaami müük läbi veebilehe

Sarnane lahendus on kindlate toodete, teenuste või brändide reklaamimine kodulehel. Tavaliselt tähendab see samuti bännerit või reklaamipilti kuskil kodulehel, kuid erinevalt PPC-st tuleb siin tulemuste saamiseks rohkem vaeva näha.

Reklaamimiseks on tarvis kõigepealt kliendid leida ning selle jaoks vastav eeltöö teha. Näiteks võib kodulehele üles panna vastava info, et potentsiaalsed reklaamijad saaksid ühendust võtta, kuid taolise meetodi kasutamine eeldab ka stabiilset ja piisavalt suurt külastajate arvu.

Kaasturundamine

Inglise keeles Affiliate marketing terminit kandev turundusvorm kogub aina enam populaarsust ning on paljude jaoks kiireim ja lihtsaim viis raha teenimiseks.

Selle teenusega aitad kaupmehel või teenusepakkujal tema tooteid suurema hulga potentsiaalsete klientideni viia. Juhul kui sinu soovituse tulemusena või kodulehe lingi kaudu tehakse tehing, tähendab see tulu ka sinule.

Kaasturundamine on hea viis tekitada veebilehest passiivne tuluallikas ning taolise teenuse pakkujaid on turul väga palju. Üheks tuntumaks on näiteks Amazoni kaasturundamise programm, Eesti turule on aga suunatud Pay4Results.

Sponsitud sisu

Alati on võimalik uurida koostöövõimalusi mõne ettevõttega, kelle tooteid või teenuseid tutvustada. Variante taolise sisu loomiseks on mitmeid. Näiteks turundusartiklid, toodete testimised, ettevõtet puudutavate uudiste või info jagamine.

Sellise koostöö loomine võib tähendada arvestatavat sissetulekut, kuid eeldab kodulehelt juba suuremat tuntust ja loetavust, mis taolise partnerluse potentsiaalsele brändile kasulikuks muudab.

Kõik need võimalused eeldavad aga kodulehe olemasolu ning kui alles plaan seda looma hakata, tasub kõigepealt külastada Zone’i veebilehte. Sealt saad aastatepikkuse kogemusega teenusepakkuja, kes aitab nõu ja jõuga nii kodulehe loomisel kui ka selle töös hoidmisel.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.