Mäng oli õigel ajal õiges kohas
“Teleglitch” oli kahtlemata oma aja mäng. See on pealtvaates tulistamismäng, mis näeb välja väga lihtne, kuid selle sees on peidus raske, mõnedele isegi frustreerivalt keeruline mäng, kus korra surma saades on ka mäng jäädavalt läbi.
Ja see oli just aeg, kus sellist tüüpi indie-mängude järele oli karjuv vajadus. Peavoolu videomängud muutusid aina lihtsamaks ja värvilisemaks ning mängurid tahtsid midagi sellist, mis oleks neile tõsine väljakutse.
“Teleglitch” seda kahtlemata pakkus ja nagu enne öeldud, see oli aeg, kus sul oli piisavalt hea mänguga võimalik pildile saada.
Mängu tehti kolm aastat, aga täistööna viimased kuus kuud. Mäng ilmus ainult arvutile, teistele platvormidele mäng kunagi ei jõudnud, mis oleks võinud mängu müügiedu kasvatada.
“Mul pole kunagi olnud konsooli ega nutitelefoni, nii et mul pole huvi portida “Teleglitchi teistele platvormidele. Mulle tundub ka, et mäng ei oleks nii hea, kui seda mängida puldiga,” vastas Johann Tael 2013. aastal intervjuus küsimusele, kas “Teleglitch” võiks jõuda ka konsoolidele või Androidi/Apple’i seadmtele.
Mida nad teevad nüüd?
Millega tegelevad Johann ja Mihkel Tael, selle kohta meil info puudub.
Edvin Aedma on olnud pärast seda seotud mitme mänguga, näiteks on ta eelmisel aastal välja tulnud Eesti strateegiamängu “Circle Empires” produtsent ja tema firma Interactive Fate andis eelmise aasta sügisel välja ambitsioonika kosmoselaeva mängu “Shortest Trip to Earth”, mis on Early Accesis ehk veel arendusjärgus, kuigi seda saab juba osta. Mõlema mängu levitajaks on Hollandist pärit Iceberg Interactive.
“Teleglitchi” edust on aga need mängud veel kaugel, kuigi ei saa öelda, et neil oleks ka halvasti läinud.
SteamSpy andmetel on “Circle Empires” müünud kuni 200 000 koopiat ja “Shortest Trip to Earth” kuni 20 000 koopiat.