Sellest komisjoni otsusest tuleb välja mitu õigust, mis igal televisiooniteenuse tellijal Eestis on ning mida samas paljud ei tea. Kuigi praeguseks on TV Play Baltics komisjoni otsuse täitnud ja mustast nimekirjast eemaldatud, on see kaasus tegelikult oluline kõigile, kes müügikõnest ajendatuna midagi ostavad.
Kõik sai alguse sellest, et ühele Võrumaa elanikule pakuti telefoni vahendusel Home3 teleteenuseid. Kuna ta aga elab Läti piirile väga lähedal, ehk teenuste levi võib olla kesine, suhtus tellija skeptiliselt teenuse toimimisse. Klient kirjeldas tarbijavaidluste komisjonile, et talle avaldati protsessi käigus suhteliselt tugevat survet ning kui ta teenust kasutama hakkas, ei olnud seal tagasikerimist ega filmiriiulit, mida talle olevat väidetavalt lubatud.
Seadmed paigaldati tarbija koju 3. juulil ning esimene arve tuli 9. augustil, mille tarbija ka tasus. 17. augustil üritas ta teenusest loobuda, kuid kolm päeva hiljem sai ta AS TV Play Balticsilt kõne, et ta ei saa seda leppetrahvita teha, kuna tal on sõlmitud leping. Kliendi sõnul polnud aga neil sellest juttu olnud ning müügikõne ajal räägiti vaid sellest, kuidas ta pärast kaheaastast kliendiks olemist saab teleseadme endale.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.