Meediaagentuur CMS (Creative Media Service OÜ) alustas Eestis tegevust 1998. aastal. Viimased kuus aastat tegutseb agentuur CMSPHD nime all. Ettevõte pakub klientidele laia valikut meediareklaami teenuseid, sh tarbija- ja konkurendi-, meedia-, kampaania- ja kommunikatsioonianalüüsi, strateegilist kommunikatsiooni planeerimist ning teisi meediateenuseid.
CMSPHD klientideks on näiteks Starman, Tallink, Estravel, Nike, Hesburger jpt.
1990. aastal asutatud PHD on rahvusvaheline meediaagentuuride kett, kus töötab üle 3000 inimese enam kui 80 kontoris. PHD agentuuride kett kuulub Omnicom Media Group`i.
Ootame oma tiimi
DIGITAALMEEDIA STRATEEGI
Töö sisu kirjeldus
- Digitaalmeedia strateegiate koostamine
- Digitaalmeedia planeerimine ja kampaaniate läbiviimine, koostöös kolleegidega väljatöötatud strateegia elluviimine, mis võib muu hulgas sisaldada:
- Display kampaaniaid kohalikes ja rahvusvahelistes digitaalmeedia kanalites – nii desktopis kui ka mobiilis
- läbirääkimisi meediakanalitega parimate lahenduste leidmiseks;
- hinnaläbirääkimisi ja meedia ostmist
- järjepidevat kampaaniate optimeerimist vastavalt seire ja monitooringu tulemustele
- Programmatic RTB ja programmaatilist meediaostmist
Ootame sind kandideerima, kui
- sul on turundusalane haridus ja/või eelnev töökogemus
- tunned ennast kindlalt analüütilises mõtlemises ja armastad numbreid
- tunned aktiivset huvi digitaalmeedia valdkonna arengu vastu
- valdad heal tasemel eesti ja inglise keelt nii kõnes kui kirjas, kasuks tuleb vene ja/või soome keele oskus
- omad laiapõhjalist kogemust Google toodetega (Google Analytics, Google Adwords, Youtube, Doubleclick Bid Manager jne)
Omalt poolt pakume
- huvitavat ja mitmekülgset tööd
- pidevat arengut kiiresti muutuvas digitaalmeedia maailmas
- kaasaegset töökeskkonda
- sõbralikke ja toetavaid kolleege
- konkurentsivõimelist ning motiveerivat töötasu
CV ja kandideerimissoovi palume saata aadressil cv@phdmedia.ee kandideerimise tähtaeg 14.02.2017