Eestlaste teenuse abil saad vaid mõne tunniga oma klientide lojaalsust mõõta

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Üritada mõista, mis toimub kliendi peas, on suuresti ilmvõimatu ülesanne. Kuidas mõjub talle mõni klienditeenindaja? Mida ta arve disainist arvab? Kas veebipoe disain on tema jaoks ebameeldiv? Ilma eriliste tööriistadega sellisele infole ligi ei pääse ning see ongi koht, kus tõttab appi Eesti firma Recommy.

Recommy on teenus, mille abil on võimalik saada klientidelt tagasisidet, mida kasutada seejärel langetatud otsuste valideerimiseks või probleemide lahendamiseks.

Recommy seotakse otse sinu äriga, olgu selleks veebipood, kauplus, konsultatsioonifirma või autoparandus. Kui kliendiga tehing tehtud, jõuab temani lihtne tagasiside vorm, kus küsitakse: kas ta soovitaks firmat ka teistele ning miks või miks mitte. Ja see on kõik.

Klienti ei koormata üle suure küsitlusega, mis teda väsitaks ja millele ta jätaks vastamata. Selle asemel küsitakse üks sirgjooneline küsimus. Samas on vajadusel võimalik lisada ka erinevat tüüpi lisaküsimusi. Recommy juht Kuldar Hansen sõnas, et tegu on maailmas valideeritud metoodikaga (ing.k. Net Promoter Score ®) tagasiside saamiseks, seega võib seda ka usaldada.

Mida infoga pihta hakata?

Kogutud info jõuab lihtsalt ja mugavalt firmani, kes saab seejärel langetada otsuseid. Näiteks kui tagasiside näitab, et ühe klienditeenindaja kliendid soovitavad firmat palju parema meelega, kui teiste kliendid, siis saab uurida, mis seda tingib ning rakendada kõige pädevama teenindaja head praktikat ka teiste klientide peal.

Oluline on see, et otsuseid ei langetataks pooliku info pealt. Hansen räägib, et tagasisidet annab umbes 20-25% inimestest, kellelt seda küsitakse. Seega, kui tegu on väiksema firmaga ning kliente ja tehinguid palju pole, siis peaks tagasisidet mõnda aega koguma ja alles siis muutuseid tegema hakata.

Recommy süsteem arvutab automaatselt mõõdiku, soovitusindeksi, mis näitab kliendilojaalsuse taset ja trendi. Suurim väärtus on klientide antud vabateksti-kommentaaridel, mille abil saab teada, miks firmat kiideti või laideti, ning see info on sisendiks vajalikele muudatustele teenuse või toote arendamisel.

Soovitusindeks põhineb asjaolul, et kui inimene kedagi või midagi oma sõbrale-tuttavale soovitab, siis ta võtab omale justkui vastutuse soovitatu kvaliteedi eest. Seega soovitab ta ainult neid ettevõtteid, mille heas teeninduses on ta ise kindel. Parimad tulemused ja kiitused kuvatakse soovi korral Recommy lehel, seega saab hea teenindus ja toode tähelepanu ka avalikult. Samuti saab firma soovitusindeksit ja kiituseid suunata reaalajas oma firma kodulehele.

Lihtne ja kiire

Recommy kasutuselevõtt on lihtne. See on valmis teenus, kus tuleb luua konto, küsimustik ja see välja saata. Hansen ütleb, et vajadusel saab lihtsa uuringu läbi viia päevaga. Samas on võimalik luua kliendipõhiseid erilahendusi ning integreerida olemasolev kliendihaldustarkvara Recommyga, mis automatiseerib kogu klienditagasiside saamise protsessi.

Kliendi vajadused kuulatakse eelnevalt ära ning Recommy inimesed aitavad tagasiside süsteemi juurutamisel nii tehnilise- kui ka ärilise know-how´ga.

Kõik, kes sooviks Recommy teenust proovida, saavad nüüd firma esindajad endale tunniks külla kutsuda. Külla tullakse tasuta, kuulatakse mida firma vajab ja üheskoos pannakse paika plaan, kuidas edasi talitada. Võta Recommyga ühendust siit.

Kui aga soovid teenuse kohta rohkem teada, siis on võimalik külastada 27. septembril toimuvat Recommy sügisseminari, kus kõikidele küsimustele vastuse saab.

Märksõnad:

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.