Eestis loodi Samsung Community platvorm, mis ühendab kõiki Samsungi fänne, kasutajaid ja eksperte. See on kogunemiskoht kõikidele tehnoloogiahuvilistele, kes soovivad jagada kogemusi tehnoloogiateemadel, arutleda toodete üle ning saada või jagada väärt nõu kõikvõimalike tehnikaga seotud küsimustes.
Samsung Community platvormi juht Liga Purmale selgitas, et Eestis ei olnud varasemalt head foorumit, kus saada head ja täpset informatsiooni Samsungi seadmete kohta ning seda eesti keeles.
“Nüüd on see kõigile kättesaadav – ootame liituma kõiki tehnoloogiahuvilisi ning kindlasti leiavad foorumist kasulikku kõik, kellel mõni Samsungi seade on, kõrvaklappidest pesumasinate ja külmikuteni,” ütles ta.
Community leht on täis erinevaid võimalusi nii ise uudistamiseks, küsimiseks kui teiste aitamiseks. Kuna teame, kui leidlikud ja nutikad Samsungi kasutajad on, siis julgustame inimesi jagama kogemusi, nippe ja kasulikku infot Community platvormil ka teistega.
Rumalaid küsimusi olemas ei ole
Võib-olla on sinu küsimus juba küsitud ja mure lahendatud? Kui mitte, siis kirjuta oma mõtted ning mõni teadlikum liige või Samsungi ekspert kindlasti vastab, annab nõu ja aitab. Kui probleemile on lahendus leitud, saab teemapüstitus juurde rohelise linnukese, see näitab ka teistele Community liikmetele, et teema on lahenduse leidnud.
“Rumalaid küsimusi ei ole olemas. Ning Community on see koht, kus küsida ära kõik, mis meelel. Näiteks on juba küsitud kuidas A-seeria telefoniga kuvatõmmist teha ning ribakõlariga kasutatavaid häälassistente,” julgustab Purmale oma küsimusi aktiivselt küsima. “Vastuseid saavad anda kõik liikmed, nii Community kasutajad kui meiepoolsed eksperdid.”
Jaga kogemusi ja kiida kasutajaid
Oma toredaid jäädvustusi saab jagada Fotoklubis, Arvutimängude klubi ootab mänguhuvilisi ning Samsungi ala kutsub kõiki liikmeid jagama mõtteid alates teleri ette naelutavatest uutest seriaalidest kuni trennitegemise või restoranivääriliste retseptideni välja.
Samuti on uudiste rubriigis kõige värskem info uute seadmete kohta ning nippe, trikke ja nõuandeid erinevate seadmete programmide ja funktsioonide kasutamiseks. Teiste kasutajate poolt jagatud postitustele või mõttetele saab poolehoidu näidata vajutades like või kommenteerides ja vastates.
Samsung Community sisu saavad inimesed jagada ka sotsiaalmeedia kanalites, näiteks Facebook, WhatsApp ja LinkedIn. Kui tahad jagada aga Community tarkusi sotsiaalmeediat kasutamata, siis on võimalus ka vanakooli moodi e-kirjana sisu jagada. Näiteks saab juba täna lugeda häid nõuandeid nutikellaga treeningkvaliteedi parandamiseks ning nippe nutitelefoni fotode töötlemiseks.
Kogemuste jagamine ja teiste inimeste aitamine on alati kiiduväärt ega jää märkamata ka Samsung Communitys. Liikmetel on võimalik teenida kuni 15 aumärki ning tõusta 21 tasemele – alustades värskelt liitunud New Joiner tasemelt ning arenedes välja kuni Maestro või isegi Legendi tasemeni välja.
“Kõige agaramad ja tublimad saavad ka preemia – Superuser tiitliga pärjatud liikmed saavad kutseid eksklusiivsetele üritustele uute seadmetega tutvumiseks ja palju muud põnevat,” kutsus Purmale Communityst aktiivselt osa võtma.
Samsung Community liikmeid ootavad ka kõige magusamad eripakkumised, millest esimene on kohal. Kui astud Community liikmeks enne 30. novembrit, saad Samsung veebipoes 10% allahindlust. Registreeri end liikmeks SIIN.
Liitu samsung Communityga SIIN.
Tagasiside on edasiviiv jõud, mis on Samsung Community jaoks oluline. Avaldades oma mõtteid või postitades pilte, saab platvorm ja kogukond areneda ja täieneda, muutes platvormi iga päevaga liikmetele paremaks ja kasulikumaks paigaks.
Sarnane platvorm on juba mõnda aega toiminud teistes riikides ning kanda kinnitanud näiteks Põhjamaades, Inglismaal, Lätis ja Leedus ning nüüd on Samsungi kasutajate kogukond olemas ka Eestis.