Elisa blogi

Binge TV ja lemmikloomateenus: kui suur edu on neid tabanud?

Elisa tõi hiljuti turule kaks uut tennust, milleks on mugav Binge TV ning lemmiklooma jälgimise teenus, mille abil on võimalik karvasel sõbral alati silma peal hoida. Elisa uute teenuste juhi Kertu Kriiski sõnul on mõlemad teenused ka hästi vastu võetud.

Kriisk ütles, et kuigi Binge TV teenus toodi ametlikult turule poolteist kuud tagasi, on juba tänaseks leidnud tee uue nutika üle õhu leviva TV juurde arvestatav hulk kliente.

“Kuigi lahendust välja töötades pidasime silmas eeskätt neid kliente, kes sooviksid kõiki kaabel TV-st tuntud nutilahendusi (salvestamine, järelvaatamine ja liveTV pausile panemine) kasutada piirkonnas, kuhu kaabelTV ei levi, siis täna on meie Binge TV kliendibaasis ka kliente, kes on valinud selle teenuse lihtsalt seetõttu, et nii ei kaasne kaabeldust ning seda on võimalik endaga kaasa võtta ka maakoju,” selgitas Kriisk põhjuseid, miks on inimesed just Binge TV kasuks otsustanud.

Lisaks mugavusele ja lihtsusele on Binge TV klientide südameid võitnud ka nutikate lahenduste abil. “Lisasime esimesena Eestis TV lahenduse kasutajaliidesses Netflixi ja YouTube’i, mistõttu on tavakanalitelt nendele ümberlülitumine sama lihtne kui kanalivahetus. Jääb ära lisaseadmete ühendamine ja nutiteleri menüüs ekslemine ning seda hindavad ka kliendid,” sõnas Kriisk.

“Pea pooled Binge TV kasutajatest kasutavad igapäevaselt TV keskkonda lisatud äppe, seejuures on populaarseim Netflix, mis sest, et kuutasulisena ning populaarsuselt tihedalt kannul YouTube, mis samuti näiteks pere pisematele väga mugavasti kättesaadav on. Kindlasti tegeleme edasi teenusesse veelgi laiema äpivaliku võimaldamisega ning järgmiste uuenduste ja mõistagi ka ette tulevate väljakutsetega,” sõnas ta.

Äppidest on kõige populaarsem Netflix, mida kasutab äppide kasutajatest lausa 52%, populaarsuselt teine on YouTube 33 protsendiga, järgnevad mängu- ja multikate rakendused.

Lemmikloomateenus leiab ka teisi väljundeid

Lisaks Binge TV-le tõi Elisa hiljuti turule ka teenuse, mis aitab lemmikloomal või lähedastel silma peal hoida. Kriiski sõnul on ka see klientide seas tähelepanu saanud. “Näeme teenuses suurt potentsiaali ning hea meel on tõdeda, et kliendid panustavad teenuse arengusse oma olulise tagasisidega,” ütles Kriisk ning lisas, et Elisa Lemmiklooma teenus on turule toodud betaversioonis, mis tähendab, et igapäevaselt tegutsetakse teenusuuendustega.

Kuigi see oli algselt suunatud lemmikloomadele, siis tegelikkuses kasutavad inimesed teenust ka teistel otstarvetel. “Kui peamiselt kasutatakse jälgimisseadet koertel, siis meie kliendibaasis on ka inimesi, kelle puhul jälgib tracker hoopis mootorratta või lapse liikumist. Nii on loota, et kui oleme teenust piisavalt klientide kaasabil täiustanud, siis võime edasi liikuda sihtrühma laiendamisega,” ütles Kriisk.

Kriisk lisas, et kindlasti vaatab Elisa julgemalt telekommunikatsiooniteenuste maailmast väljapoole ning on valmis testima-põruma-uuesti proovima-paremini tegema kõikide uute teenuslahenduste puhul, mida klientidele täna ja tulevikus pakutakse.

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.

Populaarsed lood mujal Geeniuses