Mida kujutab endast Elisa uus nutitervise teenus?

Selle aasta algusest kuulub Elisa nutipakettide sisse ka uuenduslik nutitervise teenus, mis muudab personaalsed konsultatsioonid pere- ja erialaarstidega kliendile kättesaadavamaks ja mugavamaks kui kunagi varem. Kuidas uus nutitervise teenus sündis ning milliseid põnevaid võimalusi see pakub?

Tervis on oluline

Elisa tootejuhi Kaisi Udumäe sõnul oli põhjus nutitervise teenuse loomiseks lihtsam, kui esialgu võiks arvata. “Meile meeldib oma klientidelt küsida, millistest mugavus- ja lisaväärtusteenustest nad puudust tunnevad ja nutipakettide kuutasus ilma igasuguse lisatasuta näha tahaksid,” ütles ta.

Sama põhimõtte järgi jõudis juba 2018. aastal nutipakettidesse kogu maailmas ja tervele perele kasutamiseks mõeldud reisikindlustus.

Kaisi Udumäe tõdes, et ehkki põnevaid plaane oli laual teisigi, kiirendas vajadust nutitervise teenuse järele kevadel alguse saanud koroonaviiruse pandeemia, mille tõttu tuli paljudel uute oludega kohaneda.

“Tegime kliendiküsitluse, pakkusime klientidele välja pea 10 uut lisaväärtusteenust ning ülekaalukaks võitjaks osutuski nutitervis,” kirjeldas Udumäe.

Kui idee oli olemas, alustas Elisa sobiva koostööpartneri otsingutega ning koostööni jõuti MinuDoc’iga. Kuna teenust oli vaja kiiresti, nõudis see mõlemalt osapoolelt suurt efektiivsust. Kaisi Udumäe hinnangul on senine koostöö MinuDoc’iga sujunud väga hästi.

“Kõik osapooled on tegutsenud välgukiirusel, sest ideest tooteni jõudsime vähem kui kolme kuuga. Selline efektiivsus on tänases turusituatsioonis oluline, sest teenus tuleb turule tuua siis, kui selleks on suurim vajadus,” rääkis Udumäe.

Nutitervise teenuse kasuks räägib palju häid omadusi. “Teenuse unikaalsus seisneb kiiruses ja mugavuses – alati on platvormil mõni perearst kõnede ootel, kellega videokonsultatsioon üles võtta ja oma tervisemurele silmast silma, ent kuhugi minemata lahendus saada.

Erialaarstile saadakse enamasti nädala jooksul, kes siis saab vajadusel suunata edasistele uuringutele ning väljastada saatekirju plaanilisele Haigekassa ravile,” sõnas Udumäe.

Uus ja uudne

Ehkki teenus on ametlikult olnud kasutusel vaid umbes kuu, on Elisa kliendid juba teenuse üles leidnud. “Reisikindlustuse näitel teame, et klientide teadvusse jõudmiseks on vaja minimaalselt aasta-poolteist järjepidevat tööd,” ütles Udumäe.

“Samuti on väga erinev, kas pakutakse reisikindlustust, mis üldjuhul ei vaja kliendi jaoks pikemat selgitust, või midagi täiesti uut ja unikaalset, nagu seda on MinuDoc platvorm,” näitlikustas ta.

Ka MinuDoc’i tegevjuhi Tarmo Pihli sõnul on sarnane koostöömudel suhteliselt uuenduslik terves Euroopas ja võimalik, et ka kogu maailmas. “MinuDoc’i jaoks on samuti tegemist uudse kogemusega ning mõneti soovime ka meie testida, kas selline paketi sisse arvatud teenus võiks saada populaarseks eraisikute hulgas,” ütles Tarmo Pihl.

Tarmo Pihl leidis, et MinuDoc tegeleb väga perspektiivse valdkonnaga ning arendustööd jagub palju kõikidel suundadel. “Kevadel nägime teenuste kasutatavuses ligi kolmekordset tõusu, aga ettevõttena peame ikkagi iga päev ja pidevalt mõtlema, kuidas saame teenust veelgi paremaks teha,” sõnas ta.

Erinevad paketid

Nagu öeldud, sisaldavad kõik Elisa Ulme nutipaketid nutitervise teenust juba praegu: klient saab valida Basic ja Premium paketi vahel ning vastavalt sellele erineb ka MinuDoc’i platvormil kasutatava virtuaalraha maht.

Basic paketti kuulub ühes kalendrikuus virtuaalraha 15 euro eest, mida klient saab kasutada esmastasanditeenuste tarbimiseks. See hõlmab MinuDoc’i enimkasutatavaid teenuseid, sealhulgas pere- ja üldarsti personaalset konsultatsiooni, samuti saab pikendada ja väljastada retsepte, haiguslehti ja saatekirju.

Premium paketiga saab Elisa klient kasutada MinuDoc’i teenuseid 50 euro ulatuses ühe kalendrikuu jooksul. Sinnahulka kuuluvad juba kõik MinuDoc platvormil pakutavad teenused, sealhulgas psühholoogid, naistearstid, dermatoloogid, toitumisnõustajad, logopeedid jne.

Kui aga kliendile peaks virtuaalrahast väheks jääma, saab ta omale vajaliku teenuse eest alati vajadusel juurde tasuda.

“Klientide jaoks on tähtis hoolitseda oma tervise eest nutikamalt kui kunagi varem, eriti täna, kus ambulatoorne arstiabi on koroonaviiruse tõttu mitmes mõttes piiratum,” lisas Udumäe.

Elisa kliendile mõeldud nutitervise soodustuse saab väga lihtsalt aktiveerida. Selleks, et oma tervise eest nutikalt hoolitseda, veendu, et Sul on nutitervist sisaldav pakett, loo konto MinuDoc.ee paari minutiga ning leia oma profiili alt „Aktiveeri Elisa kliendi soodustus“.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.