5 kasulikku veebilehe pistikprogrammi, mis tasuks kohe kasutusele võtta

Veebilehe tööshoidmine ja haldamine ei pruugi olla lihtne. Selleks, et asi enda jaoks kergemaks teha, tulevad appi pistikprogrammid, mis spetsiifilisi ülesandeid sooritavad või tehnilise poolega hakkama saamist lihtsustavad.

Siit leiad viis head programmi, mis eelkõige on kasulikud WordPressi kasutajatele, kuid osa neist on saadaval ka muude sisuhaldussüsteemide jaoks.

WP Rocket

Veebilehtede üks tähtsamaid näitajaid on laadimiskiirus – külastajad on aeglase kiiruse suhtes väga tundlikud. Selleks, et tagada veebilehe nobe laadimine, tuleb appi plugin WP Rocket.

WP Rocket rakendab erinevaid meetodeid, et optimeerida veebilehe elementide laadimiskiirust. Pistikprogramm annab hetkeolukorrast hea ülevaate ning võimaldab väga täpselt määrata erinevaid parameetreid.

Yoast SEO

Iga veebilehe edus mängib tähtsat rolli selle nähtavus otsingumootorites. SEO meistriklassi saavutamine ei ole kerge ülesanne, kuid Yoast SEO teeb selle algajate jaoks veidi lihtsamaks.

Selle abil on võimalik näiteks automaatselt luua metasisu kirjeldusi, SEO pealkirju ning üleüldiselt optimeerida lehe sisu nii, et see oleks otsingutulemustes kuvatud kõrgemal kohal.

Optimole

Kui veebilehel on palju ja suuremahulisi pilte, võib kogu sisu laadimine võtta tunduvalt rohkem aega. Optimole aitab üles laaditud piltide mahu reaalajas optimeerida, et nende laadimine ei takistaks kiiret ja mugavat kasutust.

Lisaks oskab see automaatselt arvesse võtta iga külastaja seadme ühenduskiiruse ning vajadusel selle järgi pildi kvaliteeti korrigeerida.

Hotjar

Hotjar on üks neid pistikprogramme, mis korjab infot kasutajate käitumise kohta. See kasutab heatmap’i ehk kuumakaardi meetodit, et näidata kätte kohad, millele külastajad veebilehel enim klikivad. Samamoodi tuvastab see kõige vähem klikke saanud kohad.

Selle järgi on hea analüüsida näiteks veebilehe ülesehitust või saada aimu külastajate käitumise ja eelistuste kohta.

Proof

E-kaubandusega tegelevate veebilehte puhul on oluliseks edufaktoriks tarbijakäitumise mõistmine. Siin tuleb appi sotsiaalse mõju jõud, mis aitab lehe külastajaid ostule suunata. Social proof’i idee on lihtne: kui näiteks lehe külastaja näeb seal märguannet, et keegi on äsja ostnud toote, mida on alles veel ainult mõni üksik eksemplar, võib see olla piisavalt mõjuv faktor ostule kallutamiseks.

Pistikprogramm Proof võimaldabki veebilehel taolisi pop-up-sõnumeid kuvada. Nende sisu on võimalik kujundada vastavalt lehe profiilile ning kuvada seal enda soovidele vastavat infot.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.