Eksperiment elust enesest: kuidas Zone’i Turbo nupp E-smaspäeva päästis

Septembri alguses toimus taas E-smaspäeva kampaania, mis tõi Eesti e-poodidesse 24 tunni jooksul rohkelt külastajaid ja pakkus tarbijatele ahvatlevaid sooduspakkumisi. Sellistel tipphooaegadel seisavad paljud neist silmitsi suurenenud koormusega, mis võib mõjutada veebilehtede kiirust ja kasutusmugavust. Eelkõige mõjutab see just keskmiseid ja suuremaid e-poode, kes korraldavad oma veebilehtedel aeg-ajalt kampaaniaid.

Veebipood hammas32.ee jagas oma positiivset kogemust Turbo nupu kasutamise kohta Zone’i blogis, mis aitas neil selle väljakutse edukalt ületada.

Väljakutse: ajutiselt kasvav koormus ja aeglane veebileht

Screensale OÜ juhatuse liige Ken Daniel selgitas Zone’i blogile, et Hammas32.ee e-poe kasvava mahu ja külastatavuse tõttu oli nende veebileht jõudnud ressursside osas viimase piirini. “See oli selgelt näha nii e-poodi külastades kui ka veebilehe testitulemustest,” märkis Ken. Olukord muutus eriti keeruliseks kampaaniate ajal, nagu E-smaspäev, kui külastatavus mitmekordistus.

Lahendus: Zone’i Turbo nupp

“Õnneks leidsime Zone’i toredate inimeste abiga võimaluse see ‘pudelikael’ efektiivselt likvideerida,” ütles Ken. Zone’i Turbo nupp osutus tõeliselt geniaalseks lahenduseks, mis võimaldas paari nupuvajutusega muuta e-poe ülikiireks. “See tagas meie klientidele eriti meeldiva ja mugava ostukogemuse ning meile stressivaba tellimuste haldamise,” lisas ta.

Turbo nupu kasutamine “MyZone” haldussüsteemis on äärmiselt lihtne ja selle aktiveerimine võtab vaid mõned sekundid:

  1. Logi sisse MyZone’i keskkonda
  2. Vali menüüst Veebimajutus
  3. Leia valiku Serveriteenus alt menüüst Lisaressursid
  4. Aktiveeri Turbo nupp lehe ülaosas

Tulemus: kiirem veebileht ja rahulolevad kliendid

Hammas32.ee esindaja Ken rõhutas, et viimase kampaania eel oli otsus Turbo nupp kasutusele võtta tehtud juba aegsasti. “Lülitasime e-poe Turbo peale vahetult enne kampaania algust. Selle tulemusena eristusime konkurentide kodulehtedest just sellega, et meie veebileht oli kiire ja mugav kasutada ka suure koormuse all,” sõnas ta.

Ken soovitab e-poodidel regulaarselt analüüsida oma veebilehe toimimist ja tuvastada võimalikke kitsaskohti. “Peamine on lähtuda kliendi seisukohast ja tagada, et kasutusmugavus oleks tasemel ning veebileht laeks kiiresti,” rõhutas ta. “Turbo nupu kasutamine on eriti soovitatav perioodidel, mil e-poe külastatavus on tavapärasest suurem, et süsteemid tuleksid kõrgema koormusega toime. Meie puhul toimis see ideaalselt ja oleme väga rahul!”

Lisavõimalused Zone klientidele

Lisaks Turbole saavad Nutika Pilveserveri ja veebimajutusteenuse Pro paketi kasutajad nüüd ka võimsama varunduslahenduse ning Zone+ turvamonitooringu esimeseks aastaks tasuta. Nutika Pilveserveri paketi ajutise Turbo nupu kasutuse kohta saad täpsemalt lugeda siit. Kui kasutad veebimajutusteenuse Pro paketti, leiad kasutusjuhendi aga siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.