Lisaks sotsiaalmeediale, mis on aina enam populaarsust kogumas, on veel teisigi kohti internetiavaruses, mida reklaamimisel ei tasuks tähelepanuta jätta. Millele võiks selles osas panustada ning kuidas oma ettevõte veebilehte võimalikult nähtavaks teha?
Alusta Google’ist
Kui koduleht valmis tehtud ja tarvis seda nähtavamaks muuta, tasub alustada Google’ist. Üks asi on SEO ehk lehe nähtavamaks muutmine otsingutulemustes, kuid lisaks sellele pakub otsinguhiid ka võimalust oma ettevõte registreerida Google Business keskkonnas.
Selle tulemusel jõuavad äri andmed Google Maps kaardirakendusse ning kindlas piirkonnas otsinguid tehes on suurem võimalus, et just sinu ettevõtte koduleht sealt välja tuleb. Parima tulemuse saavutamiseks ning Google Maps keskkonnas nähtavuse suurendamiseks on oluline täita kõikvõimalikud andmed oma ettevõtte kohta. Sinna alla käivad nii lahtioleku ajad, asukoht kui ka ettevõtte teenuste kirjeldus.
Kuna Google on üks populaarsemaid otsingumootoreid, tasub kaaluda ka ettevõtte reklaamimist nende kaudu. Selle tegevuse abil ilmuvad reklaamid tavaliselt otsingumootori tulemuste eesotsas, kus on suurem võimalus potentsiaalsetele huvilistele silma jääda.
Kui oled Google’i konto omanik, saad Google Ads lehele sellega sisse logida ning reklaamimisega algust teha.
Kasuta erinevaid platvorme
Nagu juba mainitud, ei tasu kindlasti mööda vaadata sotsiaalmeedia platvormidest. Siin tasub enda jaoks veidi eeltööd teha ning parima tulemuse saavutamiseks keskenduda mõnele neist. Populaarsematest kohtades võiks kindlasti valikus olla Facebook ja Instagram, vastavalt sihtgrupile tasub aga kaalumist ka Tiktok, Youtube või Linked In.
Mida sotsiaalmeedias turundamisel silmas pidada saad lugeda varasemast blogipostitusest.
Suhtle ka otse või meili teel
Hea viis oma toote või teenuse tutvustamiseks on ka väljaspool Internetti. Silmast silma suhtlusega võid jõuda inimesteni või sihtgruppideni, mis muidu tähelepanuta jääks. Näiteks tasub osaleda erialastel üritustel või messidel, kus ennast tutvustada saab.
Lisaks võib kaaluda ka e-maili kaudu turundamist. Õigesti sihitud kampaaniad aitavad suurendada kliendibaasi ning ettevõtte olemasolu laiemale ringile teadvustada. Mõistlik on selle jaoks eraldi aega võtta ning strateegia paika panna, mis ka tulemust tooks. Kui ise ei oska, tasub uurida spetsialistide käest. Samuti tasub veenduda, et teenusepakkujat valides ei ole see sattunud mõnda rämpspostitajate andmebaasi. Seda saad näiteks kontrollida siit.
Veendumaks, et veebileht ka näiteks kampaaniate korraldamise ajal koormusele vastu peab või ettevõte postkast üle ääre ei aja, tasub uurida Zone’i poolt pakutavaid lisateenuseid, mis just selle jaoks mõeldud. Turbo nupuga saad kampaania ajaks kiirelt lisaressurssi juurde ning postkasti mahu suurendamine käib ühe nupuvajutusega.