Moeteadlikule muusikasõbrale: välja tuli Bang & Olufseni sügistalvine kollektsioon

Bang & Olufsen on tehnoloogiabränd, millel on palju ühist ka moebrändidega. Näiteks uuendab Taani audioseadmete tootja kaks korda aastas oma kollektsiooni, lisades tootevalikusse hetkel trendikaid moevärve. Nii saabus ka see sügis Bang & Olufseni uue sügistalvise kollektsiooniga.

Kõige populaarsemad kõrvaklapid ja kõlarid said hooaja kollektsioonina juurde rahuliku päevituspruuni, klassikalise enesekindla pruuni ning värske ja jõulise roosa tooni. Uued värvid on järgmistel Bang & Olufseni mudelitel:

Beoplay H9 – Bang & Olufseni tippklassi juhtmevabad kõrvaklapid, mis käivad üle pea ja pakuvad väga hea kvaliteediga muusikakuulamist aktiivse mürasummutuse ja mugavate kõrvaplolstritega. Aku kestab neil klappidel kuni 25 tundi. Lisanduvad värvid on pojeng ja kastan.
Beoplay E6 – väga kerged kõrvasisesed juhtmevabad kõrvaklapid on mõeldud aktiivse elustiiliga kasutajatele. Vaatamata väiksusele pakuvad need head bassi ja selgeid kõrgemaid sagedusi. Lisandub pojengiroosa mudel.
Beoplay A1 – kerge ja mugavalt kaasaskantav juhtmevaba kõlar on sobiv nii muusika kuulamiseks kui käed-vabalt mobiilikõnedele vastamiseks. Hooaja moevärvidena lisanduvad helepruun, kastanipruun ja pojengiroosa.
Beoplay P6 – võimas kaasaskantav Bluetooth-ühendusega kõlar pakub igas suunas 360 kraadi levivat muusikaelamust nii kodus kui kaugemal. Värviks, mis lisandub, on kastanipruun.

Sügistalvine kollektsioon jõuab Euroopasse müügile järk-järgult sügise jooksul.

Vaata suurimat valikut tooteid Bang & Olufseni salongis Endla tänav 16 ning osta kas salongist või e-poest.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.