Moskva metroo pakub reisijatele nüüdsest digitaalset rahatagastust

Moskva metroo. Foto:Shutterstock.

Moskva metroo on loonud oma ametlikule rakenduse uue funktsiooni, mis aitab reisijatel hõlpsalt kasutamata sõitude eest raha tagasi saada, vahendab Intelligent Transport News.

Lahenduse loomisel oli ajendiks koroonaviiruse pandeemia, mille tõttu ühistranspordi kasutamise sagedus tohutult kukkus.

Kõik reisid ning piletid, mis viimase kahe kuu jooksul osteti või broneeriti, makstakse kasutamata jätmisel soovi korral reisijatele tagasi.

Digitaalsele tasandile viidud tagastamispoliitikat toetab ka soov vähendada suuri järjekordi, mida piletiraha tagasiandmisel varasemalt müügipunktides näha võis. Rakenduse nimeks on Moscow Metro App.

Moskvas on metroo ka kõige populaarsemaks transpordimeetodiks, mida kasutab päevas kokku kuni 9 miljonit inimest.

Haiguste leviku tõkestamiseks desinfitseeritakse päevas enam kui 900 000 ruutmeetrit perroone, peatuseid ning muid metrootaristut toetavaid pindasid, sealhulgas ka näiteks ventilatsiooniavasid.

Metroorongides vahetatakse salongiõhufiltreid kaks korda rohkem kui tavaliselt. Käsipuud, lingid, piletimasinad ning toolid saavad desinfitseeritud veelgi tihedama, keskmiselt 2 tunnise intervalli järel.

Moskvaühistransport naases “tavarežiimi” 9. juunil, kui linna isolatsioonipoliitikat leevendati. Varasemad makseviisid ning sõidugraafikud taastusid.

Märksõnad: , , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.