Ühendkuningriigi laadimise superkeskuses saab tulevikus laadida korraga sadu sõidukeid

2040. aastaks peaks Ühendkuningriigi teedel vurama juba 36 miljonit elektriautot.Foto: Shutterstock

Ühendkuningriigis Oxfordis käivitatakse uus elektrisõidukite laadimisjaam, mis võimaldab tulevikus laadida korraga sadu sõidukeid. Hetkel pakub Energy Superhub Oxford ülikiiret laadimist korraga 42 sõidukile. Kogu süsteem töötab täielikult taastuvenergiaga.

Tulevikus võiks see sõlmpunkt pakkuda laadimist korraga 400 sõidukile, mis oleks oluline samm edasi arvestades, et 2040. aastaks oodatakse Ühendkuningriigi teedele juba 36 miljonit elektriautot.

Üldine transpordisektori dekarboneerimine

Erinevalt teistest Ühendkuningriigi laadimisjaoturitest on Pivot Poweri arendatud laadimisjaam ühendatud otse National Gridi kõrgepingevõrguga nelja miili pikkuse maa-aluse kaabli kaudu, mis annab 10 MW võimsust, et laadida kiiresti ja samaaegselt sadu elektrisõidukeid, ilma et see kohalikku elektrivõrku täiendavalt koormaks.

Ka Oxford Bus Company Watlington Roadi depoosse on juba paigaldatud alajaam, mis on valmis toetama ettevõtte plaane tuua järgmise kahe aasta jooksul kasutusele enam kui 100 elektribussi.

Osana projektist on Energy Superhub Oxford toetanud ka Oxfordi linnavolikogu ODS-i hallatava hooldussõidukite pargi süsinikuheite vähendamist. Kokku on Energy Superhub Oxford panustanud peaaegu 900 000 naela 40 elektrisõiduki hankimisse, sealhulgas on sõiduautod, kaubikud, teepuhastusmasinad, kallurveokid ja linna esimene täiselektriline prügiauto.

“Oxford on olnud ambitsioonikas, kuid soovime oma linnas kasutusele võtta uusi ja põnevaid transpordilahendusi,” ütles Oxfordi linnavolikogu Zero Carbon Oxfordi ja Climate Justice’i nõukogu liige Imogen Thomas.

“Redbridge’is asus 1973. aastal riigi esimene täistöökorras Park & ​​Ride ja nüüd, peaaegu 50 aastat hiljem, oleme koduks Euroopa võimsaimale elektrisõidukite laadimiskeskusele. Selleks et saavutada 2040. aastaks süsinikuvaba Oxford, peame julgustama elektrisõidukite kasutuselevõttu ning juhid tahavad teada, et nad saavad oma sõidukeid kiiresti ja tõhusalt laadida. Energy Superhub Oxfordi valmimine on põnev samm meie linna ja elektrisõidukite laadimise tuleviku jaoks,” rääkis Thomas.

Uued süsteemid tagavad varustuskindluse

Lisaks aktiveerib Pivot Power Energy Superhub Oxfordi hübriidakusüsteemi, mis toetab kohalikke ja riiklikke puhtaid energiasüsteeme ning toetab Ühendkuningriigi üleminekut süsinikdioksiidivabale energiasüsteemile.

Akusüsteem, mis salvestab taastuvenergiat suure varustustaseme korral, annab Ühendkuningriigi võrgule olulise paindlikkuse. Perioodidel, mil päike ei paista või tuul ei puhu, tühjeneb aku, mistõttu aitab piisav varundatud tagada elektrivoolu turvalisuse ja töökindluse kogu päeva jooksul. See on oluline, kui Ühendkuningriik soovib saavutada oma eesmärgid 2030. aastaks 50 GW avamere tuuleenergia ja 70 GW päikeseenergia võimsust ning elektrienergia täielikku dekarboniseerimist 2035. aastaks.

Pivot Power kavatseb kogu Ühendkuningriigis kasutusele võtta kuni 40 Energy Superhubi, kusjuures kaks järgmist projekti on juba käimas Coventrys ja Sandwellis, Birminghamist loodeosas. Kui võrk on valmis, võib see anda peaaegu 10 protsenti energiasalvestusest, mida Ühendkuningriik eeldab 2035. aastaks.

Energy Superhub Oxford on toetanud ka enam kui 60 maasoojuspumba paigaldamist Oxfordi sotsiaalelamukinnisvarasse.

Elanikud, kes on Oxfordis juba maasoojuspumbad saanud, on teatanud, et jooksvate kulude kokkuhoid on üle 50%. Projekt demonstreerib ka kaugjuhtimissüsteemi, millega sihtida aegu, mil taastuvenergia on kõige suurema tootlikkusega. Selline lähenemine vähendab tulevikus elektriarveid, kuna soojuspumbapaigaldised ulatuvad kümnendi jooksul tuhandest miljoniteni.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.