Mitu head võimalust, kuidas oma meililisti rohkem inimesi saada

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.

Kuidas just rohkem inimesi saada, mitte e-posti aadresse – selles on suur vahe. Uudiskirjaga liitunud pole lihtsalt aadressid, mida võiks olla võimalikult palju, vaid huvilised, kes tõesti tahavad sinult uudiskirja saada, sest seal on kirjas neile vajalikke uudiseid. Kuidas siis selliseid kasutajaid juurde saada? Siin on paar soovitust.

E-post pakub isiklikumat lähenemist

E-posti turundus toob Forrester Researchi andmetel keskmiselt 24% tulust, seega tasub seda kanalit hästi töös hoida eriti just sellepärast, et kulutused e-posti turundusele ei maksa eriti midagi.

Kui sotsiaalvõrkudes jääb paljude teiste postituste seas sinu teade nägemata ning keskkonnad ise piiravad ka kommerts-teadete nähtavust, siis e-posti loetakse rohkem ja sellele pühendatakse enam tähelepanu, kui see spämmifiltritesse ei takerdu, mis on seda liiku turunduse põhiline oht.

Keskendu sellele, et kasutajad saaks alati väga lihtsalt uudiskirjaga liituda

Selleks pane uudiskirjaga liitumine alati kesksele kohale oma turundussõnumites, promodes seda nii veebis, sotsiaalvõrkudes, reklaamides kui kõigis teistes kanalites, mida kasutad.

Uudiskirjad regulaarselt

Kuigi e-posti kampaania juurde käib ka ostu pooleli jätnud kasutajate tagasikutsumine või personaalsed pakkumised, kasuta üldiste uudiskirjade saatmisel kindlat regulaarsust, et kliendid sind ei unustaks. Samas ei tasu ka liiga tihti ja liiga pealetükkivalt kirjutada.

Saada esimene kiri kohe peale esimest kontakti

Ehkki uudiskirjaga liitumist võidakse pakkuda igal hetkel, mil huviline satub veebi, e-poodi või sotsiaalmeedialehele, ei pruugi see veel olla tõukeks uudiskirja listiga liitumisel.

Hea võimalus esimeseks kontaktiks on e-kirja saatmine peale esimest ostu. Seal paku välja ka võimalus uudiskirjaga liitumiseks, maini ära selle eelised ja regulaarsus.

Eelisteks võivad olla näiteks promokoodid, spetsiaalsed eripakkumised, kingitused ja eksklusiivne info kõige esimesena uute toodete ja teenuste kohta.

Küsi lahkuvalt kliendilt tagasisidet

Veebilehel on lihtne jälgida automaatselt, kui mõni klient tunneb huvi mõne kauba vastu, kuid otsustab siiski lahkuda. Sel viimasel hetkel küsi tema kontakte ja põhjust, miks ta lahkub – väga paljudel juhtudel on see viimaseks õlekõrreks, millest ettevõte saab haarata, et kaduma kippuv klient tagasi võita. Lisaks saab ka väärtuslikku infot, miks ost tegemata jäeti. Nüüd on paras aeg ka teha mõni sooduspakkumine, et klient tagasi meelitada ja pakkuda talle ka uudiskirjaga liitumist, et tulevikus teada saada, kui juhtuvad talle sobivad pakkumised tulema.

Meeldetuletused aitavad

Kui kasutaja on koostanud oma soovide nimekirja, märkinud tooteid lemmikuteks või jätnud pooleli mõne ostu, saada meeldetuletus. Lisaks käib alati ka soovitus liituda uudiskirjaga, kust saab esimesena teada uutest toodetest ja teenustest või sooduspakkumistest. Või ka sellest, kui mõni lemmiktoode hakkab laost otsa saama.

Artikkel ilmus algselt Veebimajutuse blogis.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.