Kui ma saaksin ühe euro iga korra eest, mil olen näinud JBL Charge 5 kõlarit, suudaksin vist üsna kena summa kokku ajada. Charge 5 on Eestis kahtlemata väga populaarne. Seda tõestab ka asjaolu, et neid leidub igas tehnikapoes igas värvitoonis ning neile tehakse üsna tihti sooduskampaaniaid.
JBL on nii professionaalide kui ka tavatarbijate seas levinud audiomark, mille valikus on nii kõlarid, kõrvaklappid kui ka ribakõlarid igas hinnaklassis. JBL-il on näiteks Charge-seeria kõrval Bluetooth-kõlarite seas odavamad seeriad Clip, Go ja Flip ning kallimad Xtreme, Boombox ja Partybox, mis liigituvad pigem peokõlarite alla. Seega peaksime JBL-i keskmises “lapses” leidma hinna ja kvaliteedi üsna hea tasakaalu.
Marshall on aga tuntud pika ajalooga kitarrivõimendite tootjana ning see peegeldub disainilt ka laiatarbekõlarites. Marshall lõi 2010. aastal käed Rootsi ettevõttega Zound Industries, mis hakkas Marshalli brändiga kõlareid ja kõrvaklappe tootma. Rootsi äri hakkas aga nõnda õitsema, et eelmisel aastal ostis Zound Industries originaalettevõtte Marshall Amplification hoopis ise ära ning tehingust sündis Marshall Group AB. Marshalli kõlarid oleksid justkui nimetatud inglise perekonnanimede järgi. Emberton on kõlaripere kõige pisem laps, sealt edasi tulevad juba näiteks Middleton, Stockwell, Acton, Stanmore ja Woburn.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.