Võtsime ühendust kahe elektroonikaparandustöökojaga, et uurida, mida nad on oma töös täheldanud.
Euronicsi järelteeninduse juhi Meelis Soasepa sõnul pöördutakse kõige sagedamini teeninduse poole pildikvaliteediga seotud probleemide pärast. Näiteks kui pilti üldse ei ole või teler ei lülitu sisse, siis võib põhjusi olla väga erinevaid ja teler vajab ülevaatamist.
Sage pöördumiste põhjus on ka ekraanile tekkinud triip, mida enamasti põhjustab mehaaniline kahjustus või paneeli defekt. Kui ekraanile on tekkinud heledad või tumedad alad, võib tegu olla taustvalgustuse probleemiga ja ka see vajab teeninduse sekkumist.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.