Tamkivi lisas, et startup kogukonna meeleolud on kriisis väga erinevad ja jagunevad kolme gruppi. Esimesed, kes tegelevad füüsiliselt millegi loomisega, neil on käes keerulised ajad, sest tarneahelad on katki või on toodet keeruline müüa.
Raske on olukord ka neil, kes plaanisid kevadel raha kaasata, sest neid ähvardab oht rahast tühjaks joosta või on nad sunnitud oma osalusest liigodavalt loobuma. Hästi läheb neil, kes just kaasasid raha ning lähiajal oligi piltlikult öeldes plaan laboris toodet arendada.
“Selge on see, et kuna startupidel on keskmiselt vähem puhvrit, sageli mõned kuud või pool aastat raha tegutsemiseks, siis kui see kriis pikemaks venib, siis väga kiiresti hakkab mõjutama palju rohkemaid ettevõtteid,” rääkis Tamkivi.
See lugu on PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus:
- Piiramatu ligipääs DigiPRO, E-kaubanduse, RMP, Rikka Geeniuse ja Ärigeeniuse artiklitele.
- Ligipääs veel seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
- Soodushinnaga sissepääs Geeniuse üritustele.
- Soovi korral ajakiri Digi paberil.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.