Aastaga pole suurt tõuksirevolutsiooni toimunud, vähemalt tehnika poolel. Küll on aga paljud tuntumad tootjad mudelivalikut rohkem või vähem värskendanud: suurema mahutavusega akud, pikem sõiduulatus, väiksem mass, viimistletum disain jne.
Kui aus olla, siis on erinevaid mudeleid liigagi palju. Tänavust tõuksirivi kokku pannes kogunes rattaid esimese hooga kaugelt üle paarikümne. Mida võtta ja mida jätta? Tõmbasime jämeda joone täpselt keskele.
Termin “linnatõuks” tähendab siin kontekstis suhteliselt kerget ja väikeserehvilist ratast. Sellegipoolest sattus võrdlusesse ka paar suuremat eksemplari, nagu Inokim ja Speedway. Viimase sõiduulatus on näiteks saja kilomeetri lähedal ja tippkiirus üle 40 km/h.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.
See lugu ilmus ajakirjas Digi nr 181, mai 2020
Kõik selle ajakirja lood