Digiekraanide hüppeline areng ehk kuidas vana kooli turundajatest paari klikiga ette jõuda?

Üks suurimaid eeliseid digitaalse välimeedia puhul on võimalus muuta kampaania kujundust reaalajas.Foto: Hendrik Osula

Digitaalne välimeedia on viimastel aastatel muutunud üha popimaks. Kantar Emori reklaamipanuste uuringu andmetel tõusis digitaalse välimeedia turu netokäive Eestis 2021. ja 2022. aasta võrdluses üle 21 protsendi. Ükski teine meediavorm ei näita meil ligilähedastki kasvu.

Mis siis digitaalse välimeedia kiiret kasvu tagant tõukab? Heidame pilgu uutele trendidele, mis võimaldavad kampaaniaid luua ja hallata vaid paari hiireklikiga ning reaalajas kohandada.

Digitaalsed ekraanid kiirendavad kampaania loomeprotsessi

Kantar Emori tagasivaates märgitakse, et välimeedia suurimaks kasvumootoriks on digitaalpindade jõuline lisandumine linnaruumi. Tõepoolest, digitaliseerimine on välimeedia kampaaniate loomise, kujundamise ja haldamise muutnud lihtsamaks ja tõhusamaks. Ja ka digitaalne välimeedia on aastatega muutunud aina dünaamilisemaks.

Kui traditsioonilise välireklaami taga plakatikandjal peitub tihtipeale nädalaid nõudev protsess, kus meedia planeerimise ja kampaania käivitamise vahele jääb veel reklaamplakatite trükkimine, transportimine objektile ja paigaldamine, siis digitaalsed kandjad võimaldavad kampaaniaid luua ning muuta vaid paari hiireklikiga. See tähendab, et ettevõtted ja turundajad saavad kiiresti reageerida turusuundumustele ning viia oma sõnumid kiiresti tänavatele ja neid vastavalt vajadusele muuta.

Kampaania kujundust saab nüüd reaalajas muuta

Üks digitaalse välimeedia suurimaid eeliseid on võimalus muuta kampaania kujundust reaalajas. See tähendab, et kui soovite lisada uut teavet, värskendada kujundust või muuta sõnumit, saate seda teha vaid mõne hiireklikiga. See võimaldab kohandada reklaami vastavalt käimasolevatele sündmustele, uudistele või mistahes muutuvatele teguritele.

Kui tekib jama, pane kampaania pausile

Kampaania pausile panemise võimalus igal ajal on veel üks digitaalse välimeedia eelis. Kui tuleb vahele midagi ootamatut või tekib vajadus reklaami korrigeerida (näiteks kampaaniatoode saab lettidelt otsa), saate kampaania kohe pausile panna ja hiljem uuesti käivitada. See annab turundajatele suurema kontrolli oma kampaaniate üle ja võimaldab neil reageerida kiiresti muutuvatele olukordadele.

Mida veel reklaamide dünaamilisuse all silmas peetakse? Siin on mõned näited, mida klassikalise plakatiga ettegi ei kujutaks:

  • Digitaalsele reklaamile saab joosta reaalaja uudistefeed.
  • Ilmastikutingimustele reageerimine: dünaamilised reklaamid saavad muutuda vastavalt ilmastikutingimustele. Näiteks võib kohvik reklaamida kuumi jooke külma ilmaga ja külmi jooke kuumal suvepäeval.
  • Reklaami kohandamine vastavalt kellaajale: reklaamid võivad muutuda vastavalt päeva- ja öötundidele. Restoran saab näiteks kuvada hommikusöögimenüü hommikul ja õhtusöögimenüü õhtul.
  • Asukohapõhine reklaam: dünaamilised reklaamid saavad kohanduda vaataja asukohaga, pakkudes neile lähedal asuvate kaupluste või teenuste reklaame.
  • Reaalajas info muutmine XML feedi abil: reklaamid võivad kuvada reaalajas infot, näiteks hinnad, saadavus ja muud andmed, kasutades XML feedi, mis on pidevalt uuenev andmeallikas.

Digitaalne välimeedia on jõudnud uuele tasemele, võimaldades turundajatel luua, hallata ja kohandada kampaaniaid vaid paari hiireklikiga ning kasutada dünaamilisi reklaame, mis reageerivad reaalajas muutuvatele teguritele. See annab ettevõtetele ja turundajatele võimaluse olla paindlikumad ja reageerida kiiresti muutuvatele turusuundumustele. Dünaamiline välireklaam on tulevikusuund, mis pakub lõputuid võimalusi loominguliseks ja tõhusaks turunduseks.

Kui teil on küsimusi või soovite täiendavat infot ekraanide kohta, võtke ühendust Linna Ekraanide spetsialistidega.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.