Sisuturundus

iDeal Tartu on nüüd Apple Premium Service Provider: mida see tähendab ja miks see nii eriline on?

Tartu Lõunakeskuse iDeali salong.

Tartu iDeali salong sai endale hiljuti maineka tiitli, muutudes üleöö Apple Premium Service Provider tiitlit kandvaks hoolduskeskuseks. Uurime järgi, mida see ja teised hooldusteenuse pakkuja nimetused üldse tähendavad.

Mida tähendab olla Apple Authorised Service Provider?

Alustame algusest. Kui sul on IT-ettevõte, mis tegeleb näiteks seadmete remondi või hooldusega, saad sa Apple’ilt taotleda hooldusteenuse õigust. iDeal on just seda teinud. Kõigepealt saab ettevõte endale tiitli Apple Authorised Service Provider, mis annab firmale õiguse viia läbi Apple’i seadmete remonti ja hooldust. Hoolduse osutamiseks ja Service Provider tiitli saamiseks ei pea firma isegi Apple’i seadmete müügiga tegelema. Õigust saab taotleda ka näiteks ülikool, et ülikooli seadmeid või õpilaste seadmeid hooldada ning remontida.

Tiitel on vajalik, et Apple saaks kindel olla, et firma seadmeid hooldatakse ning parandatakse vastavalt reeglitele ning kõik kasutajad saavad viisaka teeninduse osaliseks. Lisaks saavad vaid selle tiitli omandanud ettevõtted Apple’ilt ametlikke varuosi tellida ning saada garantiiremondi kulutustele rahalist katet.

Samuti pakub Apple oma teenusepakkujatele ka pidevalt uuenevat tootetuge ning võimalust sertifitseeritud Apple’i hooldustehnikutel otse Apple’ilt ootamatute vigade tekkimisel nõu küsida. Apple Authorised Service Provider loetletakse üles ka Apple’i kodulehel, seega kui kasutaja sealt oma seadmele hooldust otsib, kuvatakse ka tiitli omanik ametlikus nimekirjas.

Mida selle tiitli saamiseks vaja on?

Apple soovib näha, et ettevõte on edukalt ja stabiilselt toiminud pikemat aega ning kontrollib selle info saamiseks erinevaid finantsdokumente. Seega saad kindel olla, et sellise tiitliga pole iial pärjatud äsjaasutatud ja kogenematud firmad.

Kes on Apple’i sertifitseeritud tehnik?

On olemas ka Apple’i poolt sertifitseeritud tehnikud. Need tehnikud on läbinud spetsiaalse Apple’i koolituse ning läbinud nii tarkvara kui ka riistvara käsitleva eksami, mis eeldab ülipõhjalikku toodete tundmist, mitte ainult funktsionaalsuse, vaid ka selles osas, kuidas seadmed seest välja näevad ja töötavad. Eduka eksami korral saavad tehnikud sertifikaadi, mis ütleb, et nad võivad Apple’i tooteid remontida.

Mis on siis veel Premium Service Provider, mille iDeal Tartu endale sai?

iDeal Tartu on Apple Authorised Service Provider olnud juba pikka aega, nüüd on selle tiitli juurde lisandunud veel ka Premium märksõna, mis tähendab, et iDeali teenindussalong on Apple’i poolt väga-väga kõrgelt tunnustatud hooldus- ja garantiiremondi pakkuja. Muide, kogu maailmas on üle 200 Apple’i teenusepakkuja ja vaid 6% neist saavad uhkeldada Premium-tiitliga.

Tartu teenindussalongil on ka Apple Premium Reseller tiitel, mis puudutab just toodete ja teenuste müüki, milles ollakse samuti esirinnas. Need kaks tiitlit muudavad Tartu iDeal salongi Eestis unikaalseks, kuna ühelgi teisel salongil pole korraga nii Premium müügi, kui ka Premium hoolduse tiitlit.

“Tartu iDeali salongi kõigil tiimiliikmetel on äärmiselt uhke tunne ja hea meel, et Apple on tunnustanud meie järjepidevat ja heal tasemel teenindust hooldustööde puhul. See ei tähenda vaid mõne eduka Mystery Shopperi tulemust või hästi tehtud eksamit, vaid 12 kuud järjest kõrgetasemelist tööd ja teenindust. See on Tartu tehnikutele Steven Uuspalule ja Ottomar Meostele kõrgeim tunnustus, mida Apple anda saab,” rääkis Tartu salongi juhataja Marilin Ilp.

Premium-hoolduse pakkuja tiitli saamiseks on vaja eelmainitud sertifikaadiga tehnikute olemasolu, kes Apple’i tooteid ülima professionaalsusega parandada ja hooldada suudavad. Tartu salongis töötav iOS tehnik Ottomar Meoste ütles, et tema jaoks märgib uus tiitel järjepideva täpsuse ning töökuse tunnustamist. “Hea meel on, kui üks maailma suurimaid ettevõtteid seda märkab ja tunnustab, suuremat motivaatorit antud ametil olla ei saagi,” rääkis ta.

Lisaks on tiitli saamiseks oluline klientide rahulolu ja head kliendikogemused pika aja vältel. Kolmas oluline premium-hoolduse näitaja on esimese korra parandus. See tähendab, et seade saab remonditud või hooldatud ühe korraga, nii et kui oma telefoni remonti tood, saad ta tagasi parandatuna, ilma selleta, et peaks kahe päeva pärast mõne teise hädaga samasse kohta naasma.

Samuti on teeninduskeskuse valikul oluline tähele panna, et Premium-hoolduse pakkujad suudavad klientidele sageli pakkuda isegi paremat hooldust kui ametlik Apple’i hooldus, kuna töötavad pidevalt otse klientide erinevate seadmetega.

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.

Populaarsed lood mujal Geeniuses