Bang & Olufsen kasutab Apple´i liitreaalsust, et saaksid toote enne ostu oma tuppa ära paigutada

Apple alustas paar aastat tagasi liitreaalsuse lahenduse arendamist, mis aitab e-poodidel tooteid võimaliku ostja toas ette ära paigutada – valid kataloogist kauba, vaatad toas ringi ja tõstad selle sobivasse kohta, et näha, kuidas asi keskkonda sobiks.

Apple´i lahendus AR Quick Look on tehtud iOS-i sisseehitatud rakenduste jaoks ning peaks töötama Safari veebilehitsejas ning rakendustes Messages, Mail, News ja Notes. Müüja saab Quick Look´i vaateid näidata ka äpis ja veebivaadetes. Käivitades kaamera, saab mõnes liitreaalsuse rakenduses kaamerapildi sisse integreerida kolmemõõtmelise objekti, näiteks mõne Bang & Olufseni kõlari või teleri. See sobitatakse keskkonda nagu “päris” toode, varjud ja peegeldused lisatakse juurde nii, nagu need tegelikult toas oleva asja pinnalt paistaksid.

Toodete 3D faile on lihtne liitreaalsuse jaoks sobivasse USDZ formaati konvertida Apple´i tööriistaga Reality Converter.

Disaini- ja uuringufirma Houzz on kindlaks teinud, et 3D mudelid, liitreaalsus ja võimalus toodet oma kodu keskkonnas enne näha suurendab müüki 11 korda.

Üks esimestest, kes pakub võimalust oma tooteid koju enne paigutada, kui ostmiseks läheb, on Bang & Olufsen. Apple App Store´ist tuleb selleks alla laadida B&O AR Experience äpp, millega saad välja valida toote, tõsta selle oma toa pildil sobivasse kohta, valida värve ja erinevaid mudeleid ning kui kõik sobib, siis võib pildi ära salvestada.

Järgmisena võib juba seada sammud salongi või e-poodi, mida äpp soovitab. Eestis on selleks Bang & Olufseni salong Endla tänav 16 või e-pood, kust leiad samuti laia valiku.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.