E-posti turundus: mida endast kujutab ja kas tõesti tasub ära?

Foto: Shutterstock.

Meilipõhine suhtlus ja töömaailm käivad koos käsikäes. Sellega koos kaasnevad muidugi kõikvõimalikud viisakusmaneerid, kiirus ning oskus edukalt suhelda.

Meili teel suhtlemine on aga väärt meetodiks ka toote või muu lahenduse turundamiseks. Tegu on väga tõhusa moodusega, kuid seda tuleb teha taktitundeliselt ning ilma, et jääks mulje harilikust spämmist.

Süvitsi minnes tutvume uudiskirjaga, mille abil on õige sihtimise ning vorminduse korral võimalik oma lehe või ettevõtte tulemuslikult mitmekordselt kasutada.

Regulaarselt ilmuv uudiskiri on informatiivne, silmapaistev ja kergesti loetav. Selle loomisel võib muidugi kasutada tavapäraseid programme ning kasvõi Wordi.

Siiski kõige efektiivsemad on reeglina ikkagi eraldi uudiskirjade väljasaatmiseks ning kujundamiseks loodud lahendused, nagu näiteks Smaily.

Lisaks kirja sisule peab kindlasti hoolsalt valima ka sihtgruppi ning ajastust. Viimase puhul tuleks võtta arvesse ka sinu toote või lehe uuendustega seotud regulaarsust. Iga päev uudiskirja saata ei pruugi alati olla kuigi kasulik, ent paar korda kuus – miks mitte?

Kui tärkas huvi eduka uudiskirja loomise vastu, siis sellesest lähemalt räägib Zone Veebiakadeemia “E-posti turundus” videosarjas Erkki Markus, kes on muuhulgas ka uudiskirjade saatmise platvormi Smaily asutaja.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.