Mida peaksid teadma e-posti turundusest?

Foto:Shutterstock.

Meilipõhine suhtlus ja töömaailm käivad kokku nagu sukk ja saabas. Sellega koos kaasnevad muidugi kõikvõimalikud viisakusmaneerid, peennüansid, kiirus ning oskus edukalt suhelda.

Meili teel suhtlemine on aga väärt meetodiks ka toote või lahenduse turundamiseks. Tegu on väga nutika ning tõhusa moodusega, ent seda tuleb teha taktitundeliselt ning ilma, et jääks mulje harilikust spämmist.

Süvitsi minnes tutvumegi uudiskirjaga, mille abil on õige sihtimise ning vorminduse korral võimalik oma lehe või ettevõtte tulemuslikult mitmekordselt kasutada.

Regulaarselt ilmuv uudiskiri on informatiivne, prominentne ning kergesti loetav. Selle loomisel võib muidugi kasutada tavapäraseid programme ning kasvõi Wordi, ent kõige efektiivsemad on eraldi uudiskirjade väljasaatmiseks ning kujundamiseks loodud lahendused, nagu näiteks Smaily.

Lisaks kirja sisule peab hoolikalt valima sihtgruppi ning ajastust, viimase korral arvesse võtma ka sinu toote või lehe uuendustega seotud regulaarsust. Iga päev uudiskirja saata ei pruugi alati olla mõttekas, ent paar korda kuus kõlab sageli juba söödavalt.

Kui tärkas huvi eduka uudiskirja loomise vastu, siis tasub lähemalt uurida Zone.ee Veebiakadeemiat, kus enam kui sajast videoloengust koosnev varamu e-posti turundusest ning paljudest teistest põnevatest teemadest lähemalt räägib.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.