Mis on maandumisleht ja milleks seda vaja on?

Internetiturundusega püütakse võimalikult paljusid kliente oma veebilehele saada ning üheks huvi tekitamise meetodiks selle juures on maandumislehe kasutamine. See annab võimaluse kiirelt ja ülevaatlikult tutvustada potentsiaalsele kliendile oma toodet või teenust. Kuidas aga hea tulemus saavutada?

Mis on maandumisleht?

Maandumisleht on üldjuhul täiesti eraldiseisev lehekülg, mille kaudu püütakse kliendi tähelepanu läbi mingi konkreetse tegevuse ning sealt edasi suunatakse ta veebilehele. Selle eesmärgiks on külastajale kui potentsiaalsele kliendile tutvustada mingit konkreetset toodet või teenust, reklaamida mõnda üritust või kontserti. Tihti on sellised lehed tehtud ka andmete kogumiseks, kus külastajad saavad oma kontaktinfo sisestada, et antud teemal rohkem teada saada.

Üldiselt on sellised lehed väga minimalistliku ülesehitusega ning sisaldavad mingit väga kindlat informatsiooni – näiteks toote müügi puhul konkreetset võimalust seda soetada. Tavaliselt puuduvad sellisel veebilehel muud segavad elemendid nagu näiteks alammenüüd, mida klassikalistel kodulehtedel erinevat tüüpi info tutvustamiseks kasutatakse.

Enamasti on levinud on kahte tüüpi erinevaid maandumislehti. Nagu varem mainitud, on üheks toodete või teenuste müük. Sellisel juhul võib maandumisleht olla osa reklaamikampaaniast ja pakkuda külastajatele ostuvõimalust.

Teisel juhul soovitakse koguda aga klientidelt kontaktandmeid ettevõtte või e-poe andmebaasi täiendamiseks. Vastutasuks aga pakutakse soodustusi, mis kontaktandmeid välja aitavad meelitada.

Mida hea maandumisleht sisaldama peaks?

Rusikareegel on see, et maandumislehe ülesehitus peaks olema võimalikult lihtne ja konkreetne. Pakkumisest tuleb anda täpne ülevaade, kasutades lühikesi lauseid ja märksõnu. Samuti tuleks võimalikult täpselt sõnastada pakkumise väärtus ja kliendi kasu sellest.

Toote müügi puhul aitab näiteks „Osta“ valiku esile tõstmine või kontaktandmete kogumise puhul näiteks uudiskirjaga liitumiseks mõeldud nupu selge esiletoomine.

Kindlasti tasub tähelepanu pöörata ka sellele, et maandumisleht toimiks ühtemoodi hästi nii arvutiekraanil kui ka väiksemal nutiseadmel. Seega tasub veenduda, et loodud sisu töötaks hästi ka mobiilses vaates.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.