Nii nagu paljudes muudes valdkondades, tuleb ka digiturunduse maailmas käsi pidevalt pulsil hoida. Uute trendidega kaasas käimine aitab paremini tarbijateni jõuda ning oma toodet või teenust suurema huviliste hulgani viia. Millised võtted on sellel aastal kõige popimad?
Tehisintellekt teeb võidukäiku
Tehisintellekti populaarsus kasvab igas valdkonnas mühinal ning ka digiturundus pole erandiks. Aina enam võetakse kasutusele tehisarul põhinevaid abivahendeid nii platvormide haldamisel kui ka klientidega suhtlemise automatiseerimisel.
Väga paljud ettevõtted panustavad suuri summasid tehisintellekti integreerimisel oma teenustesse ja toodetesse ning ehitavad brändi strateegiaid sellele üles. Oleme varasemalt Zone’i blogis kirjutanud näiteks kodulehe loomisel abiks olevatest tööriistadest, mis põhinevad tehisintellektil, ning ka ChatGPT-st, mida saab samuti edukalt lehe loomisel kasutada.
Sotsiaalmeedia on kuningas
Aina suurem osa inimesi kasutab ostude tegemiseks sotsiaalmeedia platvorme ja seepärast tasub sinna ka oma müügistrateegia juurutamisel panustada.
Noorte seas populaarsed kanalid, nagu näiteks Instagram ja TikTok, on äratanud tähelepanu ka väga paljudes brändides ja nad on ennastki oma toodete ja teenuste reklaamidega neil platvormidel nähtavaks teinud.
Kokkuvõttes tähendab see, et paljud ostuotsused saavadki alguse nende kanalite kaudu ning kui ostu sooritamine sealt edasi sama lihtsaks on tehtud, polegi imestada, et nende kanalite kaudu turundamine on kindlapeale minek.
Nutitelefoni kaudu tehtud ostud koguvad populaarsust
Olid ajad, kui kodulehe loomisel võeti prioriteediks sisu korrektne kuvamine arvutiekraanil ning muudele kanalitele suurt rõhku ei pööratud. Nutitelefonide tulekuga hakati rohkem tähelepanu pöörama ka mobiilivaatele ning seda õigustatult.
Forbesi veebiväljaande andmetel teeb kõigist ostlejatest vähemalt 90 protsenti mõne tehingu ka mobiili kaudu ning pea kõigist sooritatud ostudest ligi 40 protsenti tehakse nutiseadmete kaudu.
Virtuaal- ja pärismaailma kombineerimine
Nii nagu tehisintellekti kasutamine digiturunduse vallas kasvab, on suurenenud ka virtuaalreaalsuse kasutamine. Paljud ettevõtted on seda tehnikat juba hoolsalt kasutama asunud. Näiteks IKEA, kes võimaldab sisustuselemente ja mööblit oma kodusesse keskkonda sobitada.
Virtuaalreaalsuse integreerimine aitab klientidele sisendada kindlustunnet ostu sobivuse osas. Samuti vähendab see võimalust, et toode tagastatakse.
Privaatsus ja turvalisus pole kuhugi kadunud
Üks trend, mis püsib muutumatuna ka 2024. aastal, on klientide ja külastajate turvalisuse tagamine. Pole vahet, millist veebikeskkonda või e-poodi külastada – kõik selle kasutajad ootavad, et nende andmed on kaitstud ning külastuskogemus turvaline.
Seega tasub panustada klientide vaatest mugavale külastuskogemusele ning nende andmete kaitsele ja veebilehe üldisele turvalisusele. Selle viimase osas saab edukalt kaasa aidata ka Zone, kus olemas kõik vajalik veebilehe loomiseks ning turvaliseks halduseks.