Viiendik kasumist töötajate arengusse: miks Nortal sellesse panustab ja mis kasu firma sellest saab?

Kui kõrvutada üle Nortali iga-aastaselt inimeste arengusse investeeritud summa kasumiga, siis moodustaks see umbes 20 protsenti grupi aastasest kasumist. Investeering töötaja arengusse tähendab Nortalis tööajast aega õppetöö tegemiseks kui ka sisemisi teadmiste jagamisi, seminare, sertifikaadi eksameid, konverentse ja arendajate kommuuni pidevat tuge.

Vaatamata tarkvaaraarenduse levinud kuvandile, on töötamine IT-s ikkagi töö inimestega. Nortal tegutseb põhimõttel, et just töötajad on ettevõtte innovatsiooni loojad. Ning firmas, mille põhileib on klientide protsesside uuendamine ja parendamine esirindlike tarkvaralahenduste kaudu, on Nortali inimesed seega ettevõtte edukuse defineerijaks. Töötajate pidev areng ongi firma kasvu mootor.

Koroonakriisile vaatamata on tööturg IT valdkonnas elavnemas ning ka Nortal värbab hetkel mitmesse eriilmelisse tiimi, kus arendajatel on võimalik luua elumuutvaid lahendusi.

Tiim, mis on teerajajaks terves maailmas

Sotsiaalkindlustusameti infosüsteem, hellitusnimega SKAIS, kujutab endast maailma esimest avaliku sektori proaktiivset infosüsteemi, mille kaudu jagatakse toetustena viiendik riigieelarvest ühiskonna kõige haavatavamate liikmete – pensionäride, puuetega inimeste, raskustes perekondade ja vastsündinute – toetamiseks.

Kui SKAISi projekt Nortali kätte jõudis, kaasnes sellega halvaendeline ja probleemiderohke ettevõtmise maine. Tänaseks on kunagisest murelapsest saanud Nortali kätes edulugu ning SKAIS-i meeskond on tähistanud mitmete perehüvitiste edukaid rollout‘e. Tagasiside nii teenuse kasutajatelt kui ka ärikliendilt on olnud eranditult südantsoojendav ning seda joont kavatseb Nortal ka edaspidi hoida.

Nortali SKAISi meeskond koosneb tugevatest spetsialistidest ja seenioritest, kus iga tiimiliige saab mõelda kaasa nii äriliselt kui ka süsteemselt.

Tiim, ilma milleta jääks maailm seisma

Elektrooniline isikutuvastus on digiriigi A ja O. Smart-ID, ID-kaart, mobiil-ID – kokku on selle projekti lõppkasutajaid Eestis üle miljoni.

Põhiosas asub Eesti elektroonilise identiteedi kompetents Nortalis ja tegeleb sisuliselt kõikide eID teemadega, millele meie e-riik rajatud on – alates elektroonilise identiteedi väljastamisest kuni digiallkirjastamiseks ja turvaliseks autentimiseks mõeldud tarkvara ning X-tee lahendusteni välja.

Huvi korral saad pikemalt lugeda eID kohta sellest Geeniuses avaldatud loost.

Tiim, mis hoolitseb meie tervise eest

Nortali e-tervise tiim on ise oma missiooni ehk eksisteerimise põhjuse sõnastanud sedasi:

Panustame igapäevaselt ühiskondlikult olulisse valdkonda ning muudame tervishoiuvaldkonda efektiivsemaks. Meie lahendused on innovaatilised ja tegutseme selle nimel, et tuua haiglate töösse järgmine arenguhüpe.

Oleme oma klientidele kompetentne ja usaldusväärne partner ning tänu meile saavad arstid keskenduda ravile ja keskenduda olulisele. Patsiendid võidavad terviklikumast teenusest, mis hoiab nende aega kokku.

Kui Eesti tervishoiu kvaliteedi tõstmine, meditsiinitöötajate ja patsientide aja kokku hoidmine ning kogu e-tervise valdkonna arendamine paneb sul silmis tule põlema, siis tõenäoliselt tunned end eHealthi tiimis koduselt. Hetkel on Nortali suuremad e-tervise kliendid Eestis Tartu Ülikooli Kliinikum ja ITK.

Tiim, kus kõik on suur, väga suur

Tõsiselt suur ja rahvusvaheline Angulari hübriidtiim teeb koostööd USA TOP 3 telekomiettevõttega, kelle laialt eskaleeritava e-kaubanduse platvormini jõuavad ligi sada miljonit lõppkasutajat. Fookuses on automatiseeritus, platvormi välimus ja kasutajamugavus kõikidele klientidele, sealhulgas vaegnägijatele.

Rahvusvaheline mõõde tähendab, et koostööd saab teha väga suure ja eduka kliendi, uusimate tehnoloogiate ja oma ala tippudega Nrwl-ist.

Tiim, mis on läbi aegade üks edukamaid

Töötukassa (TK) projekt on Nortali üks suuremaid (30+ inimest) ja läbi aegade ka üks edukamaid. Töötukassa tiim tegeleb infosüsteemide ehitamise ja täiendamisega eesmärgiga jõuda tööturuteenustega kõikide abivajajateni võimalikult kiiresti ja arusaadaval viisil.

See projekt võiks sobida kõigile, kelles on kasvõi pisike maailmaparandaja peidus. Nimelt jõuab Nortal läbi Töötukassa infosüsteemide enam kui 100 000 inimeseni, kes on kas töötud, tööotsijad või vähenenud töövõimega.

Vähem tähtis pole ka projekti tehniline külg, kuna säärased süsteemid peavad olema korraga hea arhitektuuriga ja tänapäevased, kuid neid arendades on oluline mõelda ka süsteemide kestvuse ehk eluea peale.

Näiteks on tänaseks suur hulk teenuseid ja tegevusi automatiseeritud läbi EMPIS ja TETRIS projektide. Kui minevikus kulus töötuks registreerimine ca tund aega, siis täna on see 10 minuti tegevus. Tänu TETRIS-ele on aga aidatud 26 000 piiratud töövõimega inimesel tagasi tööturule naasta.

Paranda maailma

Arendajad, kellele on oluline, et nende tööl ka positiivne mõju ja kauakestev tähtsus oleks, lisagu Nortali värbaja LinkedInis sõbraks.

Märksõnad: , ,

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.