Taxify sai investeeringu ja alustab strateegilist koostööd Hiina ettevõttega Didi Chuxingiga

Pane tähele! Artikkel on ilmunud enam kui 5 aastat tagasi ning kuulub Geeniuse digitaalsesse arhiivi.
Didi Chuxingi äpp Hiina autojuhil. Foto: Greg Baker/AFP/Scanpix

Taxify sai investeeringu ja alustab strateegilist koostööd maailma juhtiva sõidujagamisettevõttega Didi Chuxing, teatas firma.

Taxify alustab täna koostööd maailma suurima sõidujagamisteenust pakkuva platvormiga Didi Chuxing. Partnerlusega investeerib Didi Taxifysse ning toetab Eesti ettevõtte edasist kasvu Aafrikas ja Euroopas.

Taxify asutaja ja tegevjuhi Markus Villigu sõnul kasutab Taxify investeeringut kasvamiseks põhiturgudel ning laienemiseks uutesse riikidesse. “Usume, et Didi on parim koostööpartner, kelle abiga saab Taxify kasvada Euroopas ja Aafrikas kõige populaarsemaks transpordipakkujaks,” lisas Villig.

Lisaks äriarendusele jätkab Taxify suuri investeeringuid tehnoloogiasse ning plaanib Eesti kontorisse palgata 70 tarkvaraarendajat ning tootejuhti.

Didi Chuxing asutaja ja tegevjuht Will Cheng Wei ütles: “Taxify pakub innovatiivset ja kõrgekvaliteedilist mobiiliteenust väga erinevatel turgudel. Me jagame pühendumust rakendada mobiilitehnoloogia võimalusi parimal võimalikul moel, et rahuldada klientide vajadusi pidevalt muutuvas ühiskonnas ning uuendada ja arendada traditsioonilist transpordivaldkonda. Usun, et partnerlus aitab edendada koostööd Aasia, Euroopa ja Aafrika transpordivõrgustike vahel.”

Taxify on 2013. aastal asutatud eestimaine tehnoloogiafirma, mis arendab ülemaailmset taksode ja sõidujagamise platvormi. Taxify tegutseb 25 linnas ja 18 erinevas riigis, vahendades aastas kümneid miljoneid sõite. Firmas töötab üle 180 inimese ja kasvu finantseerimiseks on varasemalt kaasatud 2 miljonit eurot riskikapitali, olles selle näitajaga maailmas kõige efektiivsemalt opereeriv transpordivaldkonna mobiilirakendus. Iga kuu laieneb Taxify uude riiki või linna ning palkab keskmiselt 15 inimest.

Didi Chuxing on maailma juhtiv transporditeenust pakkuv IT-platvorm. Ettevõte vahendab erinevaid mobiilseid sõidu-, kulleri- ja renditeenuseid rohkem kui 400 miljonile kasutajale. 2016. Aasta oktoobri seisuga vahendas Didi iga päev üle 20 miljoni sõidu. Augustis 2016 võttis Didi Hiinas üle Uberi tegevuse.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.