Zone'i blogi

Millised ettevõtted peaksid kasutama sotsiaalmeediat reklaamikanalina?

Tõenäoliselt teab iga ettevõte, et edu tagamiseks on oluline ennast võimalikult märgatavaks teha. Kuidas sa muidu saad müüa oma toodet või teenust, kui keegi sinu tegemistest midagi ei tea?

Turundus on eriti oluline osa väikese ettevõtte jaoks, et sinu pakutud teenus või toode jõuaks õige sihtrühmani. Enda ettevõtte reklaamimiseks on hulk erinevaid mooduseid, kuid üheks enam levinud viisiks on seda teha sotsiaalmeedias. 

Sotsiaalmeedia on ettevõtte veebilehe kõrval tähtis kanal, mille abil saad tarbijale anda enda tegemistest rohkem teada. Viimase aja üheks populaarsemaks sotsiaalmeedia turunduskanaliks on Facebook, mida üha rohkem ettevõtteid nii maailmas kui ka Eestis kasutavad.

Millistele ettevõttele ning toodetele ja teenustele üldse sobib Facebook reklaamikanalina? Kuidas erinevad Facebooki reklaamid ja Google Ads reklaamid? 

Asjast aitavad paremini aru saada Zone’i Veebiakadeemia “Facebook Ads” loengus turundusstrateeg Timo Porval Lavii digiagentuurist ja Eesti üks kogenumaid Facebooki turunduseksperte Reimo Ärm reklaamiagentuurist Holini.

Vaata ka teisi Zone’i Veebiakadeemia loenguid siit. 109 erinevas videos räägitakse huvitavatel ja harivatel teemadel, mida on võimalik jälgida kõigil tasuta. 

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.