Murrame müüte: brändimine ei ole ainult nimi ja logo

Kaks tuntuimat brändi maailmas.

Ettevõtte bränd on enamat kui lihtsalt firma nimi ja logo, nagu paljud ettevõtjad tänaseni ekslikult arvavad. Tegelikult on bränd midagi palju enamat ja selleks, et oma ettevõtet korralikult kasvatada, tuleb brändimisega aktiivselt tegeleda.

Kusjuures brändimine ei ole ainult firmade jaoks, ka persoonibränd on täna olulisem kui varem. Eriti väikeettevõtete jaoks ja tegelikult kõigile, kes kunagi ettevõtlusega tegeleda soovivad.

Viimased viisteist aastat tegelenud suuremates ja väiksemates, kodumaistes ja rahvusvahelistes ettevõtetes müügi, turunduse, brändingu ja erinevate meeskondade juhtimisega tegelenud Evelin Org lükkas Zone’i Veebiakadeemia loengus ümber levinuimad brändindimisega seotud müüdid.

Kes tegeleb brändi ehitamisega? Mis kujuneb halvast tootest ja heast brändindimisest? Millal teha investeeringuid brändi? Mis on persoonibränd? Neile ja paljudele teistele küsimustele saab vastuseid kolmes Veebiakadeemia brändide ja brändimisega seotud episoodides.

Kaasates üle Eesti 19 oma valdkonna spetsialisti, lõi Zone.ee 109-st videoloengust koosneva praktiliste teadmiste ja tööriistade varamu nimega Zone Veebiakadeemia, mis on abiks igale ettevõtjale internetis sammude seadmiseks.

Vaata Zone’i Veebiakadeemia videoloenguid brändingust täiesti tasuta siit!

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.