Zone’i Veebiakadeemia: milliseid vigu tuleks vältida veebilehe või e-poe loomisel?

Foto: Shutterstock.

2021. aastal ei tule tõenäoliselt enam kellelegi üllatusena, et sinu veebilehel või e-poel on tähtis roll. See on sinu ettevõtte esindus või kauplus internetis. Ent tihtilugu tehakse veebilehe loomisel hulga vigu, mille tagajärjel tundub sait pigem kulu- kui tuluallikana.

Üks levinumaid vigu on näiteks see, et ettevõtted ei kaasa veebilehe loomise algfaasis enda meeskonda turundajat. Tegelikult on turundaja just see inimene, kes suudab mõelda ka kliendi seisukohast. 

See muidugi ei tähenda, et sinu ettevõttes peabki olema eraldi turundusinimene. Piisab ka juba sellest, kui sa kaasad turunduseksperti endale konsultandina, kes oskab sulle vajalikku nõu anda.

Keda kaasata oma tegevustesse? Kuidas valida agentuuri, kes Sulle veebilehe loob? Millistest vigadest hoiduda? Mida Sinu veebilehe külastaja kardab? Mida kasutaja hindab ja mis teda motiveerib?

Kõikidele neile küsimustele annab vastuse internetiturunduse entusiast Timo Porval Digiagentuur Laviist, kes aitab veebilehe vigadele keskenduvas sarjas õpetada näiteks õigete inimeste oma tegevusse kaasamist ning tagasiside analüüsimist.

Kaasates üle Eesti 19 oma valdkonna spetsialisti, lõi Zone.ee 109-st videoloengust koosneva praktiliste teadmiste ja tööriistade varamu nimega Zone Veebiakadeemia, mis on abiks igale ettevõtjale internetis sammude seadmiseks.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.