Zone'i blogi

Zone.ee veebiakadeemias saab selgeks õppida klienditeeninduse alustalad

Foto:Shutterstock.

Klienditeenindusele keskenduv sektor omab tänapäeva tööturul väga suurt osakaalu ning sellega puutuvad igapäevaselt kokku kõik. Selle termini alla võime viia kõik alates kohviku teenindajatest kuni e-kaupluse online-klienditoeni.

Zone.ee Veebiakadeemia pakub enesearendusvõimalusi ka just nimetatud vallas.

Kuidas mõista klienti ning panna ennast tema kingadesse? Kuidas luua standardid klienditeenindusele? Mida soovitada ning kuidas tagada kliendi rahulolu?

Neile küsimustele aitab vastata Merle Leemet, ettevõtte Breden Kids asutaja ja tegevjuht.

Talle meeldib innoveerida ja mõelda uusi lahendusi alates tootearendusest kuni ettevõtte ärimudelini välja — kuidas tiimile, klientidele, ühiskonnale ja miks mitte kogu maailmale efektiivselt ja tulemuslikult uut väärtust luua. Status quo’s kahtlemine ja jätkusuutlik innovatsioon panevad Merlel silma särama ja südame kiiremini põksuma

Kaasates üle Eesti 19 oma valdkonna spetsialisti, on Zone.ee loonud 109 videoloengust koosneva praktiliste teadmiste ja tööriistade varamu nimega Zone Veebiakadeemia, mis on abiks igale ettevõtjale internetis sammude seadmiseks.

Oled sa DigiPRO või Geenius? Vali sobiv tellimus siit.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Telli Geeniuse uudiskiri

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate olulisematest Geeniuse teemadest.