Värsked majandustulemused: mis nipiga võitis telekomifirma 16 000 uut klienti?

Tele2 Eesti tegevjuht Margus Nõlvak avab kasvu tagamaid.Foto: Kalle Veesaar

Tele2 kliendibaas kasvas aastaga 486 000 kliendini, mida on enam kui 16 000 võrra rohkem võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, selgus ettevõtte kolmanda kvartali majandustulemustest.

Tele2 Eesti tegevjuhi Margus Nõlvaku sõnul on suure kasvu taga kombinatsioon mõistlikest hindadest, turvalistest ja kvaliteetsetest teenustest ning Eesti sideettevõtete parimast klienditeenindusest. Võrreldes suviste ehk tänavuse teise kvartali majandustulemustega on Tele2 Eesti saanud juurde ligi 7600 uut klienti.

Mis sellise kasvu taga olla võib? Nõlvaku sõnul on põhjuseid mitu. “Selline kasv kolme kuu jooksul tähendab, et kliendid tervitavad meie mõistliku hinnaga Piiramatu Klubi pakkumist ehk võimalust jagada Tele2 piiramatuid teenuseid oma sõprade ja lähedastega, hoides sellega ühiselt kulusid kokku. Samuti tagasime oma pakettidele hinnagarantii ja lisasime suvel mobiilipakettidele turvalise Digikaitse teenuse, mis hoidis ainuüksi septembris ära 6,5 miljonit turvaohtu,” räägib ta.

Klientide kasvu kannustas ka tipptasemel klienditeenindus, mida kinnitasid eelmisel nädalal avaldatud Dive uuringu tulemused. “Tele2 on kolmandat aastat järjest Eesti parima teenindusega sideoperaator – tiitel, mille üle oleme äärmiselt uhked. Hea teenindus algab motiveeritud, õnnelikust ja rahulolevast töötajast ning tema juhist, kelle peamine fookus on oma inimeste arengu toetamine. Näeme, et panustades oma inimestesse, seda kas koolituste või piiramatu puhkuse võimaldamisega, kandub tulemus ka klientideni,” ütleb Nõlvak.

13 miljonit eurot Eesti äri arendamisse

Uute pakettide ja veelgi turvalisemate teenuste edukus kajastus ka 6-protsendilises lõpptarbija käibe kasvus. “Tihedas konkurentsis on oluline eristuda. Seetõttu proovime pidevalt oma toodete ja teenuste kvaliteeti veelgi paremale tasemele viia,” sõnab Nõlvak.

Tegevjuhi sõnul on ettevõtte investeeringute maht Eesti äri arendamisse 2023. aasta üheksa kuuga olnud ligi 13 miljonit eurot. Sellest suurema osa moodustas panus 5G võrgu arendusse, mis tagab parema töökindluse, efektiivsuse ja seega kliendile ka parima hinna ning kogemuse.

Nõlvak ütleb kokkuvõtteks, et kliendibaasi kasvatamise osas töö ei lõppe. “Oleme Tele2-s saanud paika tugeva juhtkonna, kellega koos hakkame äri kasvatama kõigis segmentides. Eesmärk on saada Eesti parima kliendikogemusega ettevõtteks, seda mitte ainult telekomide seas, vaid kõigis sektorites. Samuti jätkame 5G arendustega, et Tele2 kiire internet jõuaks lähiaastatel kõigi Eestimaa inimesteni,” ütleb ta.

  2023 III  2022 III  Kasv (%)
Kliendibaas 485 855 469 767 3%
Lõpptarbijate teenuste tulu (EuSR) 15,54 mln eurot 14,70 mln eurot 6%

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Igal argipäeval

Ära jää ilma päeva põnevamatest lugudest

Saadame sulle igal argipäeval ülevaate tehnoloogia-, auto-, raha- ja meelelahutusportaali olulisematest lugudest.